CLUB100 🔱 The Diary Game 3 : Date 5.4.2022 | Зі сльозами в кожному серці, або як ми періодично зриваємося з ланцюга

in #club1002 years ago

Доброго вечора ми з України!

Сьогодні маю день зривів. Періодично після читання та перегляду новин зриває дах. Навіть мужик мій, Костянтин зірвався по своєму від усіх цих новин та подій. Морально всі звірства російських солдафонів не піддаються ніяк поясненню. Ну як можна? Які вони закінчені потвори, можуть чинити насильство над дітками та жінками! І Костянтин мій запив, дякувати Богові не кожен день, але разок напився.

Коли я була в ніч на роботі він ужрався в дугу, таким п'янким я його давно не бачила, але чула. Дзвонив мені і щось намагався там говорити. Коротше, кожен зривається від нервів по своєму.

IMG_20220405_144930_811.jpg

На ранок я прийшла з нічної зміни і було покарання, змусила свого "винного" чистити картоплю. Разом пішли магазинами, підкупили продукти і... Коротше, нерви нервами, але бухати не варіант. І добре, що йому сьогодні на роботу, там простіше відволіктися від новин.

IMG_20220405_144921_100.jpg

Здивувала картопля у вигляді серця, навіть овоч палає коханням подумалося мені. Це ж треба, природа створила таку красу! Разом готували, разом робили все, головне не лізти до інтернету та періодично не читати новини. День пройшов більш-менш.

А сьогодні, коли мій Костянтин на роботі, уже в мене зірвало дах. Кошмар що діється, куди не глянь скрізь пишуть, показують, і це правильно, ми повинні знати і весь світ має знати про ці криваві злочини Росії. Але коли читаєш, то важко повірити, що десь там в імперії живуть нелюди вояки, які приїхали воювати, але з ким? З дітьми? З жінками? Вони мародерять, убивають і ґвалтують мирних жителів. Це не війна, тим паче не спеціальна операція, це геноцид Россії над людством в Україні! Не критиму матом, але стан близький до цього.

IMG_20220405_165230_189.jpg

І щоб зовсім не з'їхати з котушок я забилася на кухні та пекла, готувала, парила, смажила. Коротше щось робила, щоби не думати.

IMG_20220405_165234_801.jpg

Зірвалася з ланцюга одним словом, і сьогодні весь день була на кухні. Спочатку приготувала плов, потім вирішила спекти невеличку піцу, але багато зайвого тіста залишилося і я вирішила спекти пампушки з часником. А потім приготувала кекс із родзинками.

IMG_20220405_165232_829.jpg

Загалом, мене сьогодні дуже переповнюють емоції. Але думаю завтра буде простіше, я на роботі, а там люди і буде як відволіктися. Серед людей бути простіше.

Все буде Україна!

________☘️________

image.png

Sort:  

Багато роботи зроблено, гарна випічка. Гадаю чоловік все зрозумів і більше впадати в такі крайнощі не буде)

Та буває час від часу(

Як я тебе розумію. Після того зо бачив в видео про ганьбу и розповіді людей. Зо гвалтували діточок і жінок. Мурахи по тілі від всього почутого

Та я б і сама запила, не п'ю. І не полізе.

Я теж цілими днями тільки те і роблю, що читаю новини та дивлюсь відеоролики про війну... Напевно, я за все життя стільки не плакала, як за ці 40 днів війни, будь вона проклята!

Періодами треба брати себе в руки і не читати. Психіка в шоці. Але ж не виходить не читати(

Згодна! Я тоже намагаюсь відволіктись! Ось сьогодні обізвала двоюрідну сестру конченою дурепою і заблокувала її. Вона народилсь тут, але живе у Москві і каже, що вони нас визволюють!((( Боже мій, які дебіли!!!

Да, мені цікаво, як воно так вийшло, що люди в рашкі массовой зомбовані? Є ж не тільки їх телебачення, є ютуб, сі єн єн канали. Хіба не можна подивитися всі канали і зробити для себе аналітику та висновок?

Congratulations, your post has been upvoted by @scilwa, which is a curating account for @R2cornell's Discord Community. We can also be found on our hive community & peakd as well as on my Discord Server

Manually curated by @abiga554
r2cornell_curation_banner.png

Felicitaciones, su publication ha sido votado por @scilwa. También puedo ser encontrado en nuestra comunidad de colmena y Peakd así como en mi servidor de discordia

Виглядає дуже смачно! :)

Я перші днів 10-12 дивився новини в прямому сенсі від ранку до сну, але потім зрозумів, що роблю помилку. Новини знати треба, але для цього досить глянути один вечірній випуск новин, буквально хвилин 15 на день, щоб бути в курсі основних подій. А сенсу дивитися весь час немає, то навіть трохи небезпечно, бо можна заробити якийсь посттравматичний розлад з часом.
Тож, дивимося новини розумно!)

Я теж намагаюся дивитися вечірні

[-]olesia (74) 16 часов назад
Гугл в помощь... А хотя нет, подскажу,

размещать в Интернете (на форумах, в дискуссионных группах, в вики-проектах, ЖЖ, платформах и др.) провокационные сообщения с целью вызвать конфликты между субъектами, взаимные оскорбления и т.д.

Тегая ник @antorv и нести чушь, это по вашему не троллинг? Пишите себе пишите. Для чего переходить на личности?

Ты учишь нас, что не надо никого троллить.
Тогда научи своего собрата dmitrik и поставь ему флаг за троллинг. Тогда я поверю, что ты говоришь правду.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 61238.36
ETH 3278.38
USDT 1.00
SBD 2.46