The diarygame 05/11/2023steemCreated with Sketch.

in #club1008 months ago

Привіт. Вчорашній недільний день видався приємним. Почався він майже о 10:00 під яскравими сонячними променями, що заповнили собою увесь простір квартири.

Поки те, поки інше (не буду уточнювати – головне, що приємне)… о пів на другу я ледь вирвався за покупками. Перед ти як зайти до магазину я зайшов в сусідню кафе випити кави. П’ючи каву я побачив геніальний вислів, який прекрасно вносить сумніви в те чи варто пити каву. На той час стаканчик був вже на половину пустий а іншу половину рука не піднялась вилити.

IMG_20231105_140356.jpg

text - "Пийт каву та зможеш чинити усілякі дурниці ще швидше та енергійніше".

IMG_20231105_141050.jpg

З продуктів ще зберігається добрячий запас, тому купував тільки те що дуже хотілось: лимони, апельсини та молоко. Вийшовши з магазину докупив груш.

О 15:30 зустрівся з сином, якого не бачив більше тижня.

IMG_20231105_153414.jpg

Встиг зробити це фото під час очікування на сина.

Особливих планів щодо того, як провести час з сином в мене не було. Тому спокійно прийняв пропозицію поїхати з ним до Епіцентру в пошуках силіконових шнурків до кросівок. Виявляється, є і таке. Крім того, син дуже впевнено доводив, що такі шнурки значно зручніше і простіше зав’язувати.

В Епіцентрі ми провели понад годину. Обійшли його з усіх сторін. Найбільше нашу увагу прикула до себе зона присвячена святкуванню Нового Року.

IMG_20231105_155721.jpg

Як багато там усіляких милих прикрас. На будь-який смак та бюджет. З одної сторони як можна думати про прикраси та святкування коли йде війна, з іншої як можна забрати у людей «казку».

IMG_20231105_155728.jpg

Син знайшов маленьку іграшку на ялинку у вигляді панди (її сфотографувати руки не дійшли). Яку я врешті вирішив йому купити.

IMG_20231105_155716.jpg

Згадав, що моя новорічна ялинка тепер у сина. Почав прицінюватись до нової ялинки. Планую щось значно скромніше. Хочу влізти в 1000. Благо молода дружина з радістю запропонувала зайнятись її пошуком самостійно.

IMG_20231105_160139.jpg

Нашу прогулянку, яка б могла так швидко не закінчитись, бо ми якраз зайшли до відділу дитячих іграшок, перервала повітряна тривога.

Далі був парк, перекус смачним ролліні та булкою з яблуком під смачне какао, невелика прогулянка по центру міста. Далі я завіз сина до колишньої дружини і відправився до дому.

В доме чекали мене та мої обійми. Це дуже приємно. Так приємно, що навіть думки, що ще один день, під час якого я не підтягнув свої справи канув в лету, не зіпсували післясмак після такого дня відпочинку…

Sort:  

TEAM 2

Congratulations! This post has been upvoted through Curation Team#2. We support quality posts , good comments anywhere and any tags.
Curated by : @fombae

@fombae, thanks you !!!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53