Welcome to Zamość in Poland - Witamy w Zamościu

Zamość Town Hall - Ratusz w Zamościu


00006a.jpg
Be sure to click on the image to view full screen!


Category - Kategoria #cityscapephotography
Settings - UstawieniaISO 1600; 18 mm; f/3,5; 1/800s
Camera - AparatNikon D5200
Lens - ObiektywSigma 18-250mm F3,5-6,3 DC Macro OS HSM
Location - LokalizacjaZamość - Poland

This is my entry to #cityscapephotography contest.
Organized by @juliank & @photocontests.

To jest moje zgłoszenie do konkursu.

DQmVA16Ygi7FdCCf1jWCs2yJHTSy19diSXtSiKKGXCPTnvQ.gif

©Jarosław Szafran
Photography by me and copyrighted to me.
Please UPVOTE / RESTEEM / FOLLOW to support my work on Steemit
Thank you!


Zdjęcia wykonane prze ze mnie, prawa autorskie należą do mnie.
Proszę o upvote / resteem / follow aby wspierać moją pracę na Steemit.
Dziękuję!

Sort:  

Mój tata jest z pod Zamoscia a nigdy nie mialem okazji być w tych rejonach gdyż wyjechał na Śląsk i tam się urodziłem. Śląsk wbrew pozorom też ładny :)

A więc zapraszam do Zamościa :) Piękne miasto :) Pozdrawiam Śląsk :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67653.09
ETH 3789.60
USDT 1.00
SBD 3.50