Sort:  

Asi je tím myšleno to, že si máš splnit svůj sen. A za tím snem si jít a dělat vše proto, aby se ti podařilo si jej splnit.

U několika příspěvků @osobnirozvoj jsem si všiml jakési všeobecnosti a neurčitosti. Zatím nic nerozvedl, což je myslím škoda. Ale na druhou stranu, literatury o osobním rozvoji bylo napsáno opravdu dost a pokud někdo má opravdu zájem, může si to vyhledat.

Ano já budu určité témata rozvádět dal, video na téma cíle zde: https://steemit.com/cile/@osobnirozvoj/rp1pmg6e je určeno proč vůbec mít v životě cíle a jít za nimi a v jakých oblastech si je určit. Jak najít určit správný cíl neboli posláni tomu se bud věnovat dále v jiném článku nebo videu :)

a co se týká psychosomatiky tam jde jenom o teorii praxe je poněkud složitější, takže na tohle budeme dělat v průběhu času online kurz kde bude všechno od příčin nemoci jak je odstranit jak se vyléčit atd. ale ještě to chvíli potrvá :)

Cíl je něco co člověku dává smysl za tím jít. Naplňuje ho inspiruje a když je na cestě k cíli tak je šťastny děla mu radost samotna cesta. Každý si své cíle musí určit sám koneckonců je to jeho život každý má jiné hodnoty a sny. Samozřejmě je důležité určit jestli cíl vznikl ze srdce a nebo z ega správný cíl pochází ze srdce, ale já budu natáčet videa a nebo psát články jak najít své posláni.

Já jsem křesťan. Předpokládám, že Ty ne. Já ve svých cílech jasno mám. Ale právě mě zajímalo, jak to mají jiní.

Cíl si musí určit každý sám, nikdo neurči cíl za tebe přece. V tomhle videu to celkem dobře vysvětluje https://steemit.com/cile/@osobnirozvoj/rp1pmg6e jen je třeba checkovat všechny příspěvky @osobnirozvoj

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59575.00
ETH 2607.14
USDT 1.00
SBD 2.43