Sort:  

Asi to stejně sežerem, ale tak přišlo mi to vtipný, že jsme letos takhle v předstihu:-))

;-). v neděli si hodlám natrénovat bramborový salát. možná nám budou 2 kila stačit ;-)

Děláš mi chutě..možná se budu opičit! :-)

a co takhle cibulovou omáčku? tu mám v plánu na sobotu ;-)

Dal bych si hořčičnou, ale teď jsi mě naladil na řízečky se salátem, asi se neudržím:-))

tak se pusť a mazej na to ;-)

mnam..slibovali jsme si řízky, posledních 14 dnů na Sicílii a celou cestu domů, nevím, jak je možné, že jsme je ještě neměli...tak možná napíšu Godfishovi ten článek o tom, proč tu sem...že mi připomenou, na co mám chuť:-))

Viděl jsi tenhle můj post ze Sieny? https://steemit.com/siena/@belahejna/last-time-from-siena-naposledy-ze-sieny

Nasel jsem Te tam ve výloze:-))

jdu se na to podívat. v době, kdy jsi to dal k lepšímu, jsem byl u našich a neměl přístup k netu.
JOO. jako by mi vypadl z oka ;-))

Viď!! Zapoměl jsem tam napsat, že pak už jsme teda mohli jet domů:-)))

ještě že jsi to pojal jako ...vidět buciho a pádit domů a ne jako s Neapolí, tedy vidět a zemřít ;-). jedině, že by jsi pukl smíchy :-D

:-)) ta podoba mě dostala, ale rozdýchal jsem to:-)

to jsem rád. nerad bych tě měl na svědomí, i když zprostředkovaně a na dálku ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60625.81
ETH 2406.82
USDT 1.00
SBD 2.61