You are viewing a single comment's thread from:

RE: ✝️ELDER NEKTARIOS VITALIS SLEPT 8 Februar 2018✝️ΕΚΟΙΜΗΘΗ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΒΙΤΑΛΗΣ 8 Φεβρουαρίου 2018✝️

in #christianity6 years ago

Είμαι πολύ περήφανη για ανθρώπους σαν και σένα. Στην εποχή που ζούμε έχουμε πολύ μεγάλη ανάγκη από πραγματικότητα και το έχουμε ξεχάσει λίγο. Πολλές φορές σκέφτομαι ότι είμαι πάρα πολύ τυχερή που το πρώτο μου πτυχίο ήταν στη θεολογία. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που μοιράστηκες μαζί μας. Tις ευλογίες του και την ευχή του να χεις @liondani.

Sort:  

Να ήσαστε ευλογημένοι όλοι. Την ευχή του να έχουμε. Προσευχηθείτε.

ΥΓ Είσαι "τυχερή"... πιο σωστά ... ευλογημένη... όλοι σας... είναι ευκαιρία να έρθουμε ποιο κοντά στο Χριστό μας.

Ο θεός να τον αναπαύσει καλό παράδεισο. Εγώ πάντα το Χριστό μου τον έχω μαζί μου κάθε στιγμή της ζωής μου Και όπως λέει και ο πνευματικός μου είναι η παρηγοριά μου στις δύσκολες στιγμές της ζωής μου. Είμαστε τυχεροί που έχουμε τέτοιους πνευματικούς ανθρώπους να ποτίζουν την ψυχή μας αγάπη και παρηγοριά αγαπημενε @liondani

Όποτε το θυμάσαι να προσεύχεσαι και για εμάς κούκλα μου.

Αυτό το κάνω πάντα και πάντα θα το κάνω αγαπημενε @liondani .

nektarios_vitalis.jpg

very good comment, steady

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60205.00
ETH 2994.41
USDT 1.00
SBD 3.90