You are viewing a single comment's thread from:

RE: How to create black powder. ENG/PL

in #chemistry7 years ago

Wiesz, że w szkołach na chemii tego uczą? Ale spoko luz twoja decyzja, szkoda tylko że nie podchodzisz do tego jak do eksperymentu chemicznego a bardziej do czegoś co komuś może ręce rozsadzić a w zasadzie nie może ponieważ jak zapewne wiesz z lekcji fizyki musi być wytworzone ciśnienie by doszło do wybuchu, równie dobrze podpałka do grilla może być niebezpieczna bo ogień i te sprawy :)

Sort:  

Jesli uda Ci sie kupic czarny proch w sklepie tak jak podpalke do grilla to flage zdejme.

ja się poddaje z silniejszym nie wygram, ale dziękuje za skutecznie zniechęcanie mnie do pisania takich postów od jutra będę wrzucał posty pokroju dlaczego dostałem depresji i chce się zabić
poświeciłem na ten wpis 3 godziny tłumacząc go także na angielski wiesz co jest najgorsze? Że to 3 godziny wywalone w błoto dzięki tobie, niszczysz moją pracę dziękuje Ci bardzo kochany jesteś naprawdę, dzięki tobie już wiem że jednym klikiem można zniszczyć 3 godziny pracy, analogicznie pracujesz w jakieś firmie, męczysz się cały dzień by coś było dobrze zrobione, przychodzi twój szef i mówi wiesz co mam kaprys wrzucić to do niszczarki i nie dać ci pieniędzy za ten dzień ba robi to a ty tracisz wiarę w ludzkość... dzięki tobie moje myśli samobójcze stają się realnymi planami ujmę cię w liście pożegnalnym, HEJ...

Edit. zwróć uwagę na tagi

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 54691.22
ETH 2323.26
USDT 1.00
SBD 2.12