30 Days Writing Challenge, Day 24: Do You Know What It Takes To Be "Your Own Bank"?

in #challenge30days5 years ago

I have to admit that I still need a banker. I mostly rely on my wife.
I have about six purses on the crypto, three of which are functional. I didn't save a memo from one paper, so it wouldn't be.

Yes in this respect, I am, to put it mildly, impractical. All I have been watching lately are steemit.com, steem-engine and snax wallets. I even made a paper envelope with my keys and passwords saved from these wallets. I will create the same for BTC and LTC. In the latter two I have some small things I hold and wait for the situation to develop ;-)

This brings me to the idea that you need to start thinking about a hardware wallet. I will probably choose TREZOR. If we put our satoshi together with my wife, we are approaching the equivalent of 100,000 in Czech crowns and this already deserves the safe ;-).

czmap.png

Musím přiznat, že ještě pořád potřebuji nějakého bankéře. Většinou se spoléhám na manželku.
Na krypto mám asi šest peněženek, z toho tři jsou funkční, od jedné papírové jsem si neuložil memo, takže jako by nebyla.

Ano v tomto ohledu jsem, mírně řečeno, nepraktický. Jediné, co si poslední dobou hlídám, jsou peněženky steemit.com, steem-engine a snax. Dokonce jsem si udělal papírovou obálku, kde mám uložené klíče a hesla od těchto peněženek. Totéž budu vytvářet pro BTC a LTC. Ve dvou posledně jmenovaných mám nějaké drobné, které držím a čekám, jak se situace vyvine ;-)

To mne přivádí na myšlenku, že je třeba začít uvažovat o hardwarové peněžence. Nejspíše budu volit TREZOR. Pokud bychom dali s manželkou dohromady naše satoshi, tak se blížíme ekvivalentu 100 000 v českých korunách a to si už trezor zaslouží ;-).

Sort:  

Manželka neuvažuje o Steemitu? :)

Ne. Prý ji stačí FB. Neví prý, co by sem psala ;-)

FB. Úplně jsem se osypal :D

Je v nějaké skupině domácího šití, tak si vyměňují zkušenosti :-)

Takže tag "siti" :) Nojo, FB může být i někdy užitečný. Každopádně zatím mu úspěšně odolávám.

Já částečně taky. Na FB nelezu, ale v rámci rodinného kruhu si posíláme různé zajímavosti a fotky na mesengeru.

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @sbi-booster.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63665.23
ETH 2621.19
USDT 1.00
SBD 2.77