You are viewing a single comment's thread from:

RE: Experiment - Surviving only on steemit rewards [DAY 2 - leftovers, dumpdiving]

in #challenge6 years ago

Rád slyším, že dumpster diving už není výsadou jenom Nového Zélandu :) Je to tam u vás běžné, nebo jsi tak trochu "průkopník"? :D

Sort:  

Hmm tak to fakt neviem. Obcas sa mi stava, ze niekoho pri smetakoch stretnem, cize isto niesom sam. Ale zas v ibk zije cca 35k studentov cize v takom pocte sa vzdy najde par ludi. Tiez viem ze medzi slovenskymi studentami v skandinavii to je ultra popularne. Percentualne sa ale neodvazim povedat.

No zatím se to asi rozmáhá jen tam, kde je draho a žije tam (z různých důvodů) spousta mladých (volnomyšlenkářských :D) lidí z jiných zemí. Já to teda zatím nezkoušel (pro své pobyty si naopak vybírám země, kde se žije levně), ale tenhle trend je mi hodně sympatický. Jako student jsem kdysi brigádničil v obchodech i restauracích a když jsem viděl, co všechno se vyhazuje, tak mi to z toho bylo někdy skoro do pláče...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63626.14
ETH 3107.70
USDT 1.00
SBD 3.87