Zase to zvíže

in #cesky5 years ago (edited)

Ne, nemám chybu v nadpisu :) Tomu našemu zvížeti totiž říkáme takhle. Jmenuje se sice Filip, ale ve skutečnosti má hodně jmen.

IMG_20190114_191403.jpg

No jasně, panička by na mě práskla co se dá... Radši to vezmu za ní :D
Takže jmenuju se Filip, tedy od té doby co jsem se k nim dostal. Jestli na to jméno slyším? No jasně, že slyším, hlavně když jde o masíčko, nebo o pozvání ke hře. Jsem už rok a půl starý a i když o mě tvrdí, že mám kočičí pubertu, já to vidím jinak. Ono to s těma páníčkama taky není vždycky jednoduchý. Tak na to že mě pojmenovali Filip, na mě volají i zvíře, zvíže, příšero, vobludo a to radši nechtějte vědět, kolik mám jmen když něco provedu..

IMG_20190204_191454.jpg

Nelíbí se jim když lezu do vany a nebo když se tam jdu napít. Páníček mi pokaždé dá čuchnout voňavky, protože ví, že to nesnáším a uteču z té vany pryč. Tak jsem to zkoušel na paničku a ona mě začala z té vany vyhánět taky. Nelíbí se jim, když si půjčím něco jejich a chci si s tím jen hrát. Minule to byly hodinky, které patří paničce. Dokonce ani to, když si svou hračku donesu na gauč se jim nelíbí. No vážně, je to s nima složitý. Když si sednu před televizi a upřeně ji sleduji, tak se jim to taky nezdá.. A to se dívám tak maximálně 10 minut. Minule tam byl pořad o ptácích a tak jsem to chtěl prozkoumat ještě blíž. Zase se jim to nelíbilo. Dali mi misku na vodu o kterou se musím dělit s Bazzym a diví se, že chci pít třeba vodu z květináče, z konvičky na zalévání a vůbec nejvíc jim vadí, když se napiju z jich skleničky s vodou! Minule jsem tu skleničku převrhl a ona se při pádu rozbila. No to bylo teprve pozdvižení! To pak uteču se schovat za gauč a teprve za půl hodinky vylezu se pomazlit a usmířit. A když je vítám u vchodových dveří, tak mě zahánějí dovnitř a to je pak samé "zalez", "uhni", běž dovnitř a podobně.

IMG_20190122_202138.jpg

Abych si ale jenom nestěžoval, jsou jinak hodný. Strava je dobrá a celkem pravidelná, i když mi jí dají jak uznají za vhodné a neberou zřetel na to, když si žádám něco dobrého na zub i jindy. Mazlí se mnou i pohrají a tak nemůžu říct, že bych byl nespokojený. Snad pro mě budou mít časem více pochopení. Už přece nejsem žádné malé kotě.

Zdraví vás Filip

Sort:  

Já mu říkám zvižé :) Skvěle napsáno, ženuško :-*

Ahoj, teda dva měsíce nebo kolik to byla pořádná odmlka... :)

To jo, ale byla jsem pracovně vytížená :) Teď už to bude lepší

Je to ale krasne zvire!!!!

Děkujeme :) to on je, ten náš rošták :)

Pěkné zvížátko :-)

Děkujeme :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68745.77
ETH 3744.06
USDT 1.00
SBD 3.76