Překonání strachu

in #cesky6 years ago (edited)

ještě se mi vybavil jeden zážitek z dětství. A to mě přivedlo k zamyšlení o strachu. Ještě na základní škole nás vzali do bazénu, abysme se naučili plavat.

young-swimmer-2494904_640.jpg

Vodu mám ráda a plavání mě taky bavilo. To i přesto že jsme měli příšerně přísného až drsného učitele plavání. Naštěstí se ani jemu nepovedlo mě odradit a v bazénu mě to bavilo.

sunglasses-1284419_640.jpg

V bazénujsem i lovila puky a potápěla se a dělala stojky ve vodě. Pak jednoho dne přišel okamžik, kdy se nás zeptali, jestli si skočíme do vody z "třímetráku". Vyšší skokanský můstek ani v našem bazénu nebyl..
Já jsme se hecla a odpověděla že ano. Když jsem pak ale stoupala po schůdcích nahoru, začala jsem se bát. Bála jsem se té výšky, která se přede mnou otevřela. Hladina vody v bazénu se najednou zdála tak vzdálená. Začala jsem přemýšlet, že to vzdám a slezu zase (potupně) dolů. Sváděla jsem tak chvíli vnitřní boj a přemýšlela co mám dělat. Skočit? Nebo to raději vzdát, přiznat strach a vrátit se? Pak jsem zvažovala jestli to přežiju, když skočím?

diving-board-692044_640.jpg

Zvítězilo odhodlání a tak jsem skočila. Neměla jsem dobře propnutá chodidla a tak to trošku zabolelo.. Každopádně to stálo za to a byl to pocit vítězství! Zvítězila jsem nad svým strachem a sama nad sebou. Přiznávám že se ze mě nestala milovnice skoků do vody z výšky, ale to mi nevadí. Miluju vodu a tenhle zážitek mě naučil odvaze a že někdy dokážu překonat i svůj strach. Také to, že radost z plavání jsem si nenechala vzít a zkazit ani nepříjemným člověkem.

sea-2594253_640.jpg

První tempa v bazénu a nadnášení vody.. to je prostě super. A co teprve když jsem si poprvé mohla zaplavat v moři!
Tak plavání zdar ;)

Foto: pixabay

Sort:  

S tebou se plave krásně, nejen v bazénu, ale i životem ;-*

Děkuji a nápodobně mužíčku :-*

Je to zvláštní, ale když už jsem na tu věž (5m) poprvé vylezl, taky jsem si myslel, že se do toho bazénu netrefím ;-)

Tak tomu věřím :) Mě stačila ta 3m :)

Je super, že jsi překonala svůj strach. Já taky děsně miluji plavání, ať v moři či jinde. Dobře se mi u plavání přemýšlí, člověk si tak relaxuje a zlepšuje to náladu.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64448.82
ETH 2646.10
USDT 1.00
SBD 2.77