Adopce kočky

in #cesky7 years ago

V mém prvním článku vám chci přiblížit, jak jsme si adoptovali kočičího mazlíčka z útulku..
Vždycky jsem byla milovnicí koček, ale do malého podnájmu jsem raději žádné zvířátko nechtěla. Pak se ale okolnosti změnily a tak se má touha po zvířecím kamarádovi opět ozvala. Spíš než zvířátko kupovat, jsem chtěla pomoci takovému, které se dostalo do útulku. S manželem jsme se shodli a tak už přišla na řadu ta nejhezčí a nejzajímavější část našeho příběhu a to najít zvířátko, kterému dáme domov..
Manžela nejvíce zaujal krásný britský kocourek, kterého do útulku odložili původní majitelé.
Já jsem si naivně myslela, že přijdu do útulku, který jsem vytipovala a pak už si z kočičích obyvatel vyberu dle vzájemných sympatií...
No vše bylo nakonec jinak :) Při příchodu jsem se nejprve zeptala na kocourka, který nás zaujal už z webových stránek útulku. A bylo rozhodnuto.. Byl mi představen krásný a mohutný i lehce ostýchavý britský krasavec.
Víc než já, ho při našem prvním setkání zajímala masová kapsička :)
Při další návštěvě mě doprovodil i manžel a také on se podivil, jak je ten britský krasavec mohutný.
Pak přišel "den D" a Bazzy přišel k nám domů. Byl v první hodiny a dny bázlivější, ale krmení vždy fungovalo a náš nový spolubydlící si rychle zvykal.

https://steemit.com/cesky/@jjprac/bazzy-se-osmeluje

Z první návštěvy (manželových rodičů) byl nesvůj, ale je i dost zvědavý a tak se nevydržel schovávat dlouho :)
A dnes? Je to pohodový člen rodiny, který si umí vychutnat vše, co mu jeho život s námi nabízí.
At už nekonečné hodiny odpočinku na gauči, kvalitní krmivo nebo hraní s páníčky.
A zvědavý je tak, že kromě páníčků, či návštev, už vítá i poštáka :) :)
Je i dost pravděpodobné, že Bazzymu pořídíme ještě kočičí partačku, která má dost pohnutý osud a v útulku jí hledají nový domov, který bychom jí chtěli nabídnout. Pokud Bazzy dovolí :)

Robinka2.jpg

Sort:  

Vítej mezi námi a hlavně se bav!

A cat named Dusty, aged 1 7, living in Bonham, Texas, USA, gave birth to her 420th kitten on June 23, 1952.

Vítej a ať se Ti tu líbí a daří. Bazzy je fešák!

Děkuji :) a Bazzymu možná přibyde ta kočička Robinka (foto pod článkem) :)

Ahoj, vítej mezi námi :) Věřím, že tě to tu bude bavit :)

Kdyby sis náhodou s něčím nevěděla rady a @jjprac nebyl po ruce, klidně se ptej do pléna, vždycky se tu najde někdo, kdo ti rád poradí :)

Děkuji za milé přivítání :)

Vitaj. Manželovi som ponúkal k Bazzymu aj zajace, ale vraj by to nebolo asi dobré. No ty budeš možno iného názoru. :D

Děkuji, ale ani já zajíce chtít nebudu :D Bazzymu pořídíme jedině kočičí kámošku :)

Vítej mezi námi! Přeji, ať Tě to tu s námi baví:-) A mužíček Tě nepoučil, že jako úplně první post máš udělat ten s tagem "introduceyourself" ? On Tě tedy představil za Tebe, ale za takový post můžeš dostat pár motivačních hlasů tak ho ještě zkus přidat:-)) Hezké Velikonoce! :-))

Děkuji za uvítání :) mužíček mě nechtěl zatěžovat, ale ted mi to musí vysvětlit :) Hezké Velikonoce! :)

Bude se snažit :-)

Congratulations @zenuska, you have decided to take the next big step with your first post! The Steem Network Team wishes you a great time among this awesome community.


Thumbs up for Steem Network´s strategy

The proven road to boost your personal success in this amazing Steem Network

Do you already know that awesome content will get great profits by following these simple steps that have been worked out by experts?

Čauky aj ja vítam "pani jjprac-ovú" :)))

děkuji :)

Ahojky, také tě vítám mezi námi :)

Přeji, ať se Ti tady líbí a ať se vám tam všem společně krásně žije ;-)

děkuji a zatím je nám spolu fajn :) jsme zvědaví jak to klapne s další kočičkou :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61986.52
ETH 2406.81
USDT 1.00
SBD 2.65