You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak a proč hraju Drugwars

in #cesky5 years ago

Do DW jsem se nikdy ani nepodíval. Při mé pravidelnosti bych to dotáhl leda na tu ovci, co potřebuje každý den oškubat. A to díky neblahé zkušenosti.
Před nějakou dobou jsem zkusil Tank of War. Prošel jsem si výcvikem a hurá na bitevní pole. Začal jsem nějakou historií. Jenže jako soupeře jsem měl dva týpky s tanky z dnešní moderní doby.
Hra vypadala následovné. Minutu jsem se pohyboval po bojišti a pak prásk. Takhle pořád dokola asi hodinu. Za celou dobu jsem nepotkal sobě rovného soupeře. Celkem frustrovaný jsem celou hru odinstaloval a už nikdy k online hrám nečuchnul.
!BEER
!trdo

Sort:  

Congratulations @xlisto, you are successfuly trended the post that shared by @krakonos!
@krakonos got 0.04415400 TRDO & @xlisto got 0.02943600 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Já měl na DW štěstí... Jako na Actifit a snad i Steemit. Přišel jsem celkem včas.
!BEER

Command accepted!

Command accepted!



Hey @xlisto, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67079.94
ETH 3266.85
USDT 1.00
SBD 2.64