Novoroční předsevzetísteemCreated with Sketch.

in #cesky6 years ago (edited)

Dnes mohu říci: „Přežil jsem další rok na českých silnicích.“

Nejedna jízda připomínala safari. Potkal jsem vola, krávu, ale i povedený jelito nebo prase či sršně. Situace, které mi nachystali, jsem řešil s kamennou tváří jako socha. Nejdrsnější byla minulá sobota. Jedno blonďaté prasátko mi vyrazilo přímo pod kola. Rychlá myška mě zachránila.

A novoroční předsevzetí?
Nejvíce zkonzumovat hovězího a vepřového. Proč? Protože jsem syn svého otce a chutná mi.

image.png
CC0 Creative Commons

Sort:  

!sbi status

Hi @xlisto!

  • you have 41 units and 0 bonus units
  • your rshares balance is 903563139402 or 0.506 $
  • your next SBI upvote is predicted to be 0.101 $

Přeji dobrou chuť do nového roku ;-)

Děkuji a nápodobně :)

Díky ;-)

Díky za soutěžní předsevzetí. Tak snad Ti to vyjde,

S trochou pomoci kuchařky bude neúspěch naprosto vyloučen :)

To je aspoň jiné předsevzetí, než neustále slyšíme kolem sebe = zhubnu, zbohatnu, začnu cvičit apod. už nikoho nezajímá. Ale předsevzetí, pořádně se najím hovězího a vepřového, why not :)) Tak v novém roce spoustu prasečin .)

Podle mne nemá cenu si dávat nějaké předsevzetí, které v hloubi duše opravdu nechceme udělat. Většina takových předsevzetí končí během ledna v zapomnění. A pokud něco opravdu chceme udělat, tak to uděláme hned a nebudeme čekat až na další rok.

No jasně, vidím to stejně. Na takové věci nepotřebujeme přesný datum v kalendáři :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62629.89
ETH 2572.37
USDT 1.00
SBD 2.74