Motor

in #cesky5 years ago

Tři hodiny. Pro někoho pozdní večer, pro jiného začátek nového dne. Nuceně procitám a snažím se svůj mozek nastartovat jako motor auta. Stejně jako studený motor, tak i můj mozek začíná roztáčet myšlenkové pochody.

Pomalu si uvědomuji svůj skutečný svět. Mou přítomnost v realitě, do které jsem se narodil a začlenil jsem se do společnosti. Do místa, které společnost pro mne vytvořila a očekává, že na něm setrvám a budu vykonávat předem určenou práci. Stejně jako motor osazený v autě, schovaný pod kryty a haubnou. Každý o něm ví, ví kde se nachází, ale pozornost se mu věnuje, až když přestane auto jet.
Jsem motor, na který se nikdo nepodívá a jen se očekává výkon.

Dívám se na okolní svět, ani nepotřebuji růžové brýle, abych jej viděl s optimismem. Mám ho ještě dost nebo už jen zbývá posledních pár kapek? To je moje palivo, které potřebuji k svému chodu. Jen nevím kolik jej ještě mám ve své imaginární nádrži. Designér mého já zapomněl navrhnout cosi jako palivoměr. Možná je to tak lepší, ani motor v autě neví kolik paliva má a může jet na plno až do poslední kapky. A až dojde, stejně se to dozví. Prázdná nádrž je předzvěstí posledního odpočinku.

Každý den se startuji pro společnost, která úžívá mé síly, snad k vyšším cílům. To se mi nepřísluší vědět, vždyť jsem jen motor. Nemusí to tak být, stačí si napsat tužkou své sny. Jednoho dne mi přijde obálka, která bude naplněná jen mými sny. Jen napsat a odeslat, tak málo stačí.

Je už večer. Pro někoho druhá část dne, pro jiné čas odpočinku. Žádost o svůj sen odkládám na zítra, rychle a jistě odpadám do říše snů. Snů, které bych chtěl prožít, místo toho, abych se na ně v noci jen díval a po zaznění budíku si je jen matně vybavoval.

Stále držím vrabce v hrsti i když denně jezdím okolo holuba na střeše.


Tento text vznikl do storyteller za zvuku tónů kapely Apocalyptica
Sort:  

Dobrý příběh, ze života...
Každý motor potřebuje mazivo ;)
Posílám tedy
!BEER
!trdovoter
!COFFEEA

Congratulations @jjprac, you successfuly trended the post shared by @xlisto!
@xlisto will receive 0.73373850 TRDO & @jjprac will get 0.48915900 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

coffeea Lucky you @xlisto here is your COFFEEA, view all your tokens at steem-engine.com Vote for c0ff33a as Witness

Velmi hutné a zamyšleni hodné čtení.
!BEER

Volný tok myšlenek, sám nikdy nevím jak to skončí :)

Většinou na konečné. Ovšem není zaručeno, že se to další jízdu nebude opakovat :-D.
!BEER

To je pravda, končím tam každý den.



Hey @xlisto, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

Congratulations @jjprac, 2.22% upvote has been shared with your successful call on the post that shared by @xlisto!


Support @trendotoken projects by delegating : 100SP , 200SP , 500SP , 1000SP , 2000SP



Hey @xlisto, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!



Hey @xlisto, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

Myšlenkově bohaté a i literárně kvalitní.
!trdo
!BEER

Congratulations @krakonos, you successfuly trended the post shared by @xlisto!
@xlisto will receive 0.30289950 TRDO & @krakonos will get 0.20193300 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Děkuji, pochvala potěší :)

You need to stake more BEER (6 staked BEER allows you to call BEER one time per day)

Snad tedy nebude trvat dlouho a Tvé sny se promění ve skutečnost. Holubů na střechách jsem viděl dost, ale takového ještě ne !BEER

Možná ano a když ne, tak další pokus bude v příštím životě. Pokud nebudu holubem :)



Hey @xlisto, here is a little bit of BEER from @hairyfairy for you. Enjoy it!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63281.14
ETH 2674.11
USDT 1.00
SBD 2.79