Jak jsem se vyspal s blondýnkou v autobuse (pro odlehčení)

in #cesky7 years ago

Tato příhoda, kterou tady vylíčím se mi opravdu stala před několika měsíci. Bylo to asi v květnu, když je ještě kolem páté hodiny takové příjemné příšeří. Určitě to znáte, naprosto ideální doba na otočení se v posteli a pokračovat dál v „řezání dřeva“. Nevím tedy jak vy, ale u mé osoby nerozhoduje doba vstávání. Ať vstávám jakkoli brzy, vždycky se probouzím až po desáté hodině. V pět hodin tedy nabírám první cestující a mezi nimi i neznámá blond slečna. Bylo vidět, že je docela společensky unavená, nikoliv opilá. Byl to přímo ukázkový případ toho, co udělá s člověkem probdělá noc. Koupila si jízdenku až na konečnou a usadila se kdesi vzadu ve voze. V tuto chvíli jsem naprosto přestal onu slečnu registrovat. Během cesty přistoupili stálí cestující, se kterými většinou rozprávím o novinkách ve vsi. Na konečné jsem všechny pustil ven, letmí pohled do zpětného zrcátka nasvědčoval, že všichni opustili svá místa. V tuto chvíli se otáčím a vracím se zpět do Tábora, vetšinou v tuto dobu jezdím zcela sám, protože pět minut přede mnou jede jiný bus, který je v Táboře dřív. Po příjezdu do Tábora, to je v půl sedmé, mám půlhodiny přestávku. Naprosto vhodná doba na občerstvení v místním bufetu a ještě zbyde chvilka na to abych mohl zavřít oko, tedy obě. Lehávám si na třetí sedačce v předu. Možná se divíte, proč ne na zadní pětce. Jelikož se jedná o značkový SOR bus, zadní pětka je natolik zprzněná, že pořádně se tam narovnat a mít trochu soukromí od náhodných kolem jdoucí je naprosto vyloučené.

Pomaličku zabírám, padám do limbu, když mě najednou probere: „CHRRRR“. Zbystřím. Jelikož se mi už párkrát stalo, že mě vzbudilo moje vlastní chrápání, za chviličku opět padám do hlubokého kómatu. A zase: „CHRRR“. Tentokrát mne už to opravdu nastartovalo a šel jsem se podívat do zadní části vozu. Tam byla zkroucená slečna a „řezala špalky na zimu“. Asi jste zvědaví jak jsem to vyřešil. Popravdě řečeno jsem to neřešil vůbec, nechal jsem ji dál spát. Jelikož následující spoj byl školní a děti dokáží vzbudit i mrtvého a když už jela jednu cestu na černo, tak tu druhou dala také. Což se mi také potvrdilo. Na konečné slečna vypadla ze zadních dveří a pravděpodobně se jí asi honila v hlavě myšlenka, kde ztratila 2 hodiny života. No a tak vznikla příhoda o tom jak jsem se vyspal s blondýnkou v autobuse. Čekali jste snad něco jiného?
Sort:  

Trošku mi to připomíná ten starý fór: Chtěl bych umřít v klidu, ve spánku. Asi jako můj dědeček. Ne jako ti lidé, co řvali hrůzou, a jeli v jeho autobuse.

Jet s tebou v šest do práce taky musí být zážitek. Ještě že je ten jih Čech takový spořádaný a víceméně rovinatý :))

Ono je zážitek cestovat i z práce. Akorát večer jsou někteří více otrlí - jsou posilněni alkoholem. Jednou jsem byl dokonce vyzýván, abych jel na stodvacet. Čemuž jsem vyhovět nemohl.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59020.94
ETH 2603.39
USDT 1.00
SBD 2.44