mini soutěž , mini contest

in #cesky5 years ago (edited)

Google translator
The one who guesses the exact name of the plant gets 5 sbi. Or at least one of the two words gets 2bi
Ten kdo uhádne přesný název rostliny dostane 5 sbi . Nebo alespon jedno ze dvou slov dostane 2 sbi
20190531_053104.jpg
konec . Uhodla to @tttweety a za snahu ostatním posílám 1sbi
20190531_131328.jpg zapoměl jsem na @godfisch hned to napravim

Sort:  

pojdte do toho jste velmi blízko

Tak já přesnej název určitě nenapíšu, ale tipla bych nějakej druh papriky :)

ted jsem si na sebe upletl bič :D . máš pravdu ale nepadlo ani jedno slovo z názvu . zkus to znovu

Naga Morich? Uplne strilim :D

Posted using Partiko Android

Jamaican Hot Red? :D Sjíždim teď všechny paprikový portály :D

nene ještě jinak

Carolina Reaper? :D
Mimochodem, uvědomuješ si, kolik druhů paprik je? Můžeme hádat hodně hodně dlouho :D

trefa máš 5 sbi gratulace

Habanero ;-)

Jalapeno ;-)

Capsicum ;-)

ano obsahuje velké množství capsicinu :D

jalapena doma nemáme ale z lonské ůrody nám zůstaly čoko habanero a čoko trinidad scorpion a ten už je hukot

Hezky pěkně. Kolik to má SHU? Já loni ochutnal Naga Viper co měla cca milion a byla to docela síla :) Teď mi tu v Mexiku klíčí nějaká místní Habanera, tak jsem zvědav, co z toho bude...

Chilli paprička zvaná feferonka? Nebo nepálivá forma - kapie... Ale oboje to patří do papriky seté...

skoro , ale ani čili ani česky feferonka tam napsáno není na cedulce . ani latinsky ne

Kajenský pepř? ;)

Já chci taky hádat... :(

ty nee tobě jsem 5 sbi poslal včera

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70272.86
ETH 3773.70
USDT 1.00
SBD 3.82