Oheň v lese

in #cesky6 years ago

První obraz jest Oheň v lese.
Protože ráda chodím na čundry a spím pod hvězdami.
~
First painting is Fire in the woods.
Cause I adore sleeping under the stars and have a fire with friends in deep forest.

6C0E8FBB-151E-4C84-B590-A45FEF6A4D20.jpeg

Sort:  

Připomíná mi to ilustrace z Mayovek, které jsem čítal. Řemeslně velmi poctivě odvedená práce, ale mně osobně tu chybí to žihadlo, které bodne do duše, když uvidím opravdové mistrovské dílo. Možná je na vině můj notebook, to nezastírám. A je to samozřejmě můj subjektivní dojem.

Studovala jsi ilustrátorství v Plzni, že? Ke které knize (je-li to ke knize) patří tohle? Jaká je použitá technika, případně techniky? I když to umělci nedělají, nechceš k dílu sdělit víc?

Přirovnání k Mayovkách nemůže nepotěšit :-) Třeba duševní žihadlo najdeš později, třeba ne.
Také si nejsem jistá, zda mé díla jsou mistrovská, to se možná uvidí celoživotní praxí.

Dobrý tip. Ilustraci v Plzni (MgA) studuji momentálně. Předtím jsem vystudovala Hollarku v praze - ilustraci a grafiku.

Tento obraz vznikl samostatně, dojmem z nějakého čundru, ale použit byl v knize o severské mytologii Snorra Edda (představím později). Konkrétně tam zastupoval akt jednání bohů o novém světě po ragnaroku.
Technika: akvarel. Povětšinou maluji akvarelem na papír větší gramáže. Hodně vody, možná sůl, barvy náhodně.
Pravdou je, že ráda za sebe nechávám mluvit obrazy a také; obrazy samotné ke každému mluví trochu jinak. Jako hudba.
Pro mne osobně tento obraz znamená zastavení v temném lese, ve kterém ze tmy září oheň zpívajících trampů, kamarádů. Radost.
Dobrou noc,
K.

Pěkný obraz ;) Jak se ti líbí v Plzni? :)

Děkuji!
Zvykám si, zatím ji nepovažuji za domov. Ale miluji tamní přírodu. A tak pomalu poznávám a pouštím k srdci.

Tak to je fajn. Já tu žiji už hezkých pár desítek let. A posledních pár let už tu se mnou žije i manželka, má @zenuska :-)

Přijde mi to jako pohled přes lahev, která deformuje obraz, zvětšuje oheň... Místo #obraz zkus #artzone
Víš, co jsou to na Steemitu roboti?

Pravdou je (a časem také vyjde najevo), že já nerada hyperrealismus. Všechny mé obrazy či kresby budou v mlze, vedeny vodou a barvami, přes lahev :-) Potom je zajímavější, jaké na to mají ostatní pohledy.

Steemit má roboty? Předpokládám, že se bude jednat o účty, které automaticky generují příspěvky. Naštěstí pak tito robo-uživatelé nejsou příliš originální :-)

Mám rád, když je technika kompatibilní s námětem, v cyklu o severské mytologii by bylo naprosto nevhodné použít jakékoli realistické ztvárnění. Když je mlhavý námět, má být mlhavá i ilustrace, jindy bych měl pocit klamu a lži.

no jsou tu i takový roboti, ale hlavně se tím myslí hlasující roboti :)
dej si do sledovanejch @artzone a přidej tag artzone a on ti dá hlas, teda musíš mít nějakej počet znaků v textu aby ti ho dal, řekne ti to sám, (tag mužeš přidat i po zveřejnění nebo ho upravit, jen ten první tag z pěti se nedá měnit)
jinak takovéhle posty jsou super dvojjazyčně protože si najdeš folowery i mimo malej českej rybníček :)

Congratulations @vanaheim! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You made your First Vote
You made your First Comment
You got a First Vote
You got a First Reply
You received more than 10 upvotes. Your next target is to reach 50 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

jinak mě se to líbí moc :) ale asi bych to potřeboval vidět naživo, jaký to má rozměry?

Děkuji! Jedná se o klasický formát 210x297. Většinou dělám na malé formáty.

Vitej mezi cesky umelce.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 57339.41
ETH 2522.28
USDT 1.00
SBD 2.31