DNEŠEK-PROZŘENÍ

in #cesky5 years ago

sledujeme-te.pngNevím jak Vás, ale mne začíná trochu znepokojovat technologické spoutávání lidí. První nenásilné upozornění bylo na TV jako BIG BROTHER. někdo se dívá , stále dívá... a tak jsem se začal trochu dívat kolem sebe. Budete se cítit bezpečněji, vaše ulice budou hlídat bezpečnostní kamery. To samé obchodní domy, firmy, obchůdky... jsme neustále pod dohledem. Logické řešení - půjdu bydlet na vesnici, tam kamery mají pouze zbohatlíci. Ale to uvědomění. Nepomůže to! Přece moje PC je přece sledováno mojí ip adresou.Sakra! Uteču na chatu! Tam není signál na wifi! U praskajícího krbu si člověk uleví... ale ouha! mobilní telefon! jsem v koncích ! Zahodit? proč ne ale co potom? Koupím si kartu s kreditem a budu volat z budky. Jupí ! jsem svobodný! Nejsem! Jdu do obchodu koupit kartu. Platím Kreditní kartou. a už mi zase mají! další digitální stopa . To nemluvím o čipování, no přece to nenásilné ,kdy dostane čip Váš miláček, aby se našel kdyby se ztratil. běhá kolem tebe a identifikuje tvoji polohu. Ani když ho daruješ se nezbavíš sledování chip je skoro ve všem. včetně dokladů jako občanka, pas, řidičák. Jedno bez druhého nefunguje. A kdyby ses všeho zbavil budeš společností označen jako ten kdo porušuje zákon, zavřou tě a eliminují. Když jim tohle neprojde zbaví tě svéprávnosti a zase zavřou... A tak dokola
Máte někdo jiný nebo doplňující názor?

Sort:  

Nebo když jedeš autem. Dnes jsem měl silniční kontrolu, než jsem našel řidičák, byl jsem identifikován podle registrační značky.

nejen to .
posíláš piva?

momentálně došla, zkusím zítra.

Přístup do registru vozidel má dnes každá jednotka. Třeba taková červená známka na RZ je dnes už zbytečností (při kontrole). Vše si vyhledají v počítači.

!BEER
hahaha to není prozření to je jen začátek ;)

Sorry, out of BEER, please retry later...

volíme si to ale sami . a ty zrovna nejvíc . každýho pul roku novej mobil takže novej čip a bez nej nejdes ani na wc :D
!BEER

jedno slovo... actifit!

Sorry, out of BEER, please retry later...

Congratulations @transom! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 100 replies. Your next target is to reach 200 replies.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

Na podobné téma jsem tady kdysi něco psal. V každém případě to jde alespoň částečně eliminovat. Používat VPN, používat hotovost. Prozatím aktivace čipu na občance je dobrovolná. Pes bude zřejmě vybaven pasivním čipem. To znamená, že bude aktivní jen v blízkosti čtečky, stejně jako bezkontaktní platební karta.
Závěrem. Šifrovat, šifrovat a šifrovat. To, že nemám co bych měl skrývat, přece neznamená, že budu žít jako ve výkladní skříni.

You got a 44.44% upvote from @brupvoter courtesy of @transom!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63135.01
ETH 2546.56
USDT 1.00
SBD 2.64