Steemit Inc. - samé otázkysteemCreated with Sketch.

in #cesky6 years ago
O situaci ve Steemit Inc. a propouštění už nám tu psal @godfish a další. Já jsem v pondělí narazil na zmínku o masivním Power down, kdy Steemit vybírá více než 34 milionů SP a ruší velké delegace projektům. Že Steemit Inc. se nerovná STEEM víme. Ale k zamyšlení to je...

Steemit vybírá nějakých 95% své SP a STEEM převadí na burzy s krátkou zprávou v memo, která je takové nicneříkající plácnutí. To co mi zde chybí, je nějaké oficiální prohlášení, protože takto opět budou vznikat pouze domněnky a spekulace.
steemit.png

Power down trvá 13 týdnů. Jestli se potom ocitne tak velký balík na burze, zamává to s cenou STEEMu. Cena by asi padla ještě níž než je nyní, ale dokáži si představit, že tento balík poslouží i k umělému vypumpování ceny, což z dlouhodobého hlediska vůbec není zdravé.

O důvodu takového Power down zatím můžeme jen spekulovat. Může jít nejen o pokus jak hýbat s cenou na burze, ale může jít také o obranu před možným dopadem možného HF21
hf21.png

Nyní asi nezbývá nic jiného, než sledovat oficiální účty Steemit a jeho CEO, zda se neobjeví nějaký post s vysvětlením.

Já jsem zatím neměl čas pátrat po dalších informacích. Pokud na něco zajímavého narazíte, rád si o tom přečtu.

Sort:  

Možná to je i dobře, z dlouhodobého hlediska, ne? Beru to tak, že jim dochází peníze na provoz a tak si to vybírají. Sice ve špatné době, ale co už.

No, zatím jde Steem a SBD proti kryptotrhu a masivně stoupá. Nevím.

Velké množství Steemu od Steemit Inc. již na burzách je. Rapidně se zvedlo množství obchodů.

jj steem frčí nahoru a to pěkně :) Ale tohle houpání lodí mě neba když jsme na ní, ale zase nadruhou stranu sem zažil první fork bitcoinu takže to chce brát jako super zábavu

This post has received a 1.56 % upvote from @drotto thanks to: @sbi-booster.

No, kolují fámy o daňových rájích a podobně... Těžko říct - Steemit-firma má své sídlo a účetnictví a daňové povinnosti... Finanční legislativě v USA nerozumím ani za mák, každopádně můj názor na její optimální budoucí činnost/funkci znáte.

Ano, známe a já mám názor stejný.

Přesně jak píšeš, chybí oficiální vyjádření. To většinou nevěstí nic moc dobrého. Na druhou stranu, třeba děláme z komára velblouda a o nic nejde, tudíž neměli potřebu se k tomu vyjadřovat. Ale přikláním se k možnosti umělé pumpy.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63177.41
ETH 2439.37
USDT 1.00
SBD 2.58