Když je Busy zaneprázdněno, může pomoci Steeve. A nejen tehdy.steemCreated with Sketch.

in #cesky6 years ago (edited)

Dnes jsem chtěl psát o něčem jiném. Ale Busy, které používám jako primární platformu pro práci s blockchainem nám trošku zlobí a já před asi deseti dny objevil a poprvé zkusil Steeve. Rozhodl jsem se tedy Steeve krátce představit i vám v našem #cesky rybníčku.

Steeve je nová platforma běžíci na Steem blockchainu, která využívá AI, tedy umělou inteligenci, pro vyhledávání zajímavého obsahu právě pro vás. A tomu já celkem fandím. Všichni víme, jak těžké je najít nějaký zajímavý obsah, protože Steemit zobrazuje posty v jednotlivých kategoriích tak jak je zobrazuje. Nyní je dostupná veřejná beta verze Steeve, která je více než použitelná. Dosud jsem používal skoro výhradně Busy, ale občas nám zazlobí a potom jsem se vracel na Steemit.com. Bohužel ten nějak ustrnul ve vývoji a vypadá tak jak vypadá. Protože taková situace je v těchto dnech opět aktuální, stojí Steeve za zkoušku. Má dle mého názoru velmi dobře našlápnuto.
Za Steeve.app stojí trojice @mor, @void a @hr1.

Já Steeve používal minulý týden na střídačku s Busy. Od pondělí jsem Busy využíval pro svůj účet a Steeve pro účet @cesky.kurator. Dnes tedy zkouším první post psát na Steeve.app a uvidíme, jak to dopadne.

Jak začít?
Je to více než snadné, podíváte se na Steeve.app a zde máte na výběr, zda se přihlásíte přes SteemConnect, nebo Steeve využijete pouze pro prohlížení obsahu (volba "Browse content only").

Snímek obrazovky 2018-12-22 v 14.16.03.png

Po přihlášení pomocí SteemConnect již můžete naplno využívat funkcí Steeve. Design je jednoduchý, ale funkční. V nastavení si můžete přepínat mezi light a dark módy, stejně tak zobrazování feedu v expanded, či condensed režimu. U postu vidíte, kterou platformu uživatel použil pro jeho publikování.

Snímek obrazovky 2018-12-22 v 15.09.52.png

Inteligentní feed
Jasně, můžete si zobrazit kategorii (tag) dle času, dle trendu, nebo prostě sledovat svůj feed, který se vám plní posty vámi sledovaných uživatelů. Ale co takhle feed, kde vám Steeve nabídne posty, které by vás mohly zajímat? Ano, to je to využití AI, umělé inteligence. Posty jsou vám nabízeny na základě vaší předchozí aktivity.
Zároveň Steeve umí zobrazit trending posty, pouze na základě upvotů od reálných uživatelů. Umí odfiltrovat hlasy od bidbodů, tak aby v trendingu nebyl nekvalitní post, jehož autor si zaplatil hlasy za desítky SBD.

Funkce "Read Next"
Právě jste dočetli zajímavý post, který vám Steeve nabídl? Chcete číst dál? Můžete si rozkliknout jeden z postů, který vám Steeve nabídne v sekci Read Next.

Profil
Samozřejmostí je sekce vašeho profilu, kde naleznete sekce s blogem, komentáři a odpověďmi, peněženku a historii vaší aktivity na blockchainu.

Snímek obrazovky 2018-12-22 v 15.28.27.png

Fičůry, které mě zaujaly

  • Co mě hned na homepage trklo do očí, byly Starred Stories, kdy si můžete posty označit a najdete je právě v této sekci. Vlastně takový bookmark. Super věc. Mám hodně postů, ke kterým se čas od času chci vrátit. Zároveň používám soukromý Macbook, služební Windows notebook a pokud si neuložím někde odkaz, dost těžko post dohledávám.

  • Další takové bookmarky v rámci platformy jsou Bookmarked Categories, kde si můžete uložit tagy, které sledujete. Na druhém obrázku v tomto postu si můžete všimnout, že jsem si tam zkusil dát #cesky a #fototema.

  • A do třetice je tu Favorite Users, kam jsem si pro příklad vložil @godfish -e.

  • Co jsem na první pohled přehlédl, ale byl jsem po dotazu nasměrován, je jazyk postů, které chcete sledovat. Defaultně je nastavena angličtina, ale v nastavení si můžete jazyk změnit, či přidat další. Takže já mám nyní nastavenu češtinu a angličtinu.

Snímek obrazovky 2018-12-22 v 15.50.41.png

Samozřejmě těch funkcí, které Steeve má je víc. Myslím, že jednotlivé části, které využívají AI by bylo dobré představit v samostatném postu. To bych si nechal na pozdější dobu, zatím se zde přeci jenom rozkoukávám.

Myslím, že vývojáři odvedli super práci a jsem opravdu zvědav, jak nám Steeve pokročí.
Mě zatím chybí práce s peněženkou, tedy Power Up, Transfer a také koncepty, které využívám na Busy. Uvidíme jakých funkcí se dočkáme. Vývojáři na platformě pracují, chyby jsou promptně opravovány.

Tak "Say hello to Steeve" ;)

Sort:  

Heh, pobavil mě tvůj překlep "...je jazyk postů, které chcete ledovat...". Budeš ledovat češtinu jako celek, nebo si ji personifikuješ a budeš ledovat jen její pomyslný jazyk? A bude pak opravdu cool?

Tak určitě ji nedám k ledu ;)

Posted using Steeve, an AI-powered Steem interface

Congratulations @tazi! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 3000 upvotes. Your next target is to reach 4000 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

Christmas Challenge - Send a gift to to your friends

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Taky už jsem ji párkrát vyzkoušel. Zaujala mě především funkce zvolit si své Beneficiaries a že tam nemají přednastavených třeba 10% pro sebe. Za to jsem rád. Moc uživatelů Steeve zatím nepoužívá, ale doufám, že s vývojem platformy dospějou dál a budou pro Steemery atraktivní volbou.

Ano, Beneficiaries je zde pěkně vyřešeno.

Posted using Steeve, an AI-powered Steem interface

Zajímavé, díky za info, výhledově vyzkouším ;-)

Díky za tento příspěvek pro komunitu. Už měsíc se marně snažím najít čas, abych publikoval podobné představení steeve.app. Zkrátka jsi mě předběhl. @Steeve.app je zajímavý počin a @mor'oči, @void'ovi a @hr1 patří velký dík.

To se tak trochu omlouvám ;)
Ale klidně můžeš napsat něco z jiného úhlu. Tohle je opravdu jen stručné představení, že něco takového existuje.

Posted using Steeve, an AI-powered Steem interface

Není třeba se omlouvat. Je vlastně jedno kdo na @steeve naši komunitu upozornil, ale že.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64432.28
ETH 2648.26
USDT 1.00
SBD 2.78