Český Steemit bude světový! Oslavme to.

in #cesky6 years ago (edited)
Dnes si dovolím krátkou reakci na dva posty z posledních dvou dnů. Předevčírem si @krakonos trochu povzdechl, že skladníci nemají svůj den, který by mohli slavit například četbou Vergilia v originále. V odpovědi na můj komentář poté navrhl soutěžně vymyslet nejkurioznější mezinárodní den.

Ten článek mě pobavil a uložil se mi do "ramky". Již dnes existuje mnoho mezinárodních, či světových dní, jejichž určitě nekompletní seznam můžete nalézt zde.
Dokáži si představit, jak se může slavit Mezinárodní den objímání, ale co se jako dělá ve Světový den hypertenze?

Dnes ráno, cestou do práce, mě napadlo, že bychom si mohli vymyslet den českého Steemitu. Jen jsem nevěděl, zda světový, nebo mezinárodní. Mezinárodní být může, protože pod tagem #cesky publíkují jak naši východní, tak severní sousedé. Ale #cesky rybníček roste a přijde čas, kdy bude stejně světový, jako náš velikán Jára Cimrman, který by na něj byl hrdý.

Otázka světový versus mezinárodní je tedy zodpovězena. Ale kdy to bude?

Napadlo mě, že budu hledat, kdy se prvně objevil tag #cesky. Pohrával jsem si i s jinou variantou, ale měl jsem strach, aby @godfish nezpychl. Může ale být ryba pyšná? A když mi dnes svým článkem nahrál, protože v něm připomněl stejný post, na který jsem myslel já ráno, bylo rozhodnuto.

K připomínce zveřejnění památného postu Steemit po česku I – přezouvat se nemusíte a jeho zapsání do blockchainu, vyhlašuji tímto 30. červen Světovým dnem českého Steemitu.

Je to takové hezké, kulaté datum v půlce roku (proč ne v půlce, vždyť půlení je v kryptosvětě celkem důležité), které si všichni budeme schopni zapamatovat. Navíc je to tři dny po Světovém dni rybářství, který tímto utlučeme v pozadí.

Zapamutujte si tedy:

Světový den českého Steemitu - 30. června

cso

Sort:  

No vzhledem k tomu, že jsem se ve stejný datum na Steemu narodil, tak nemám problém ;-)

Beru všemi deseti :-D

Heh, ale budeš mi to muset připomenout :)

I když je to vlastně cirka týden po mých "Steemit narozeninách", takže bych si vzpomenout mohl.

This post has received a 1.56 % upvote from @drotto thanks to: @sbi-booster.

já se přimlouvám za slovo planetární místo světový :)

Nebuďme troškaři, co třeba intergalaktický? :D

Kosmický je ještě širší...

Slavný to den, kdy byl postaven Tower Bridge, byl i položen základní kámen hráze Českého rybníčku. ;-)
Nechť sláva tohoto dne hvězd se dotýká ;-)

http://www.svatek.org/udalosti/30.6.-detail-den

Doufám že se nám to nějak připomene :-)

Píšu si do kalendáře!

(Problém je, že do něj sice píšu, ale nekoukám, tak to někdo připomeňte)

Super nápad, ještě vymyslet,jak ho budeme slavit.

Rozhodopádně průvodem s alegorickými vozy! Živé obrazy, ohňostroj, spuštění slavnostního faucetu, investiční pobídky...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63438.65
ETH 2632.46
USDT 1.00
SBD 2.75