Superbowl LIII.steemCreated with Sketch.

in #cesky6 years ago

IMG_20180101_011720.jpg

Z neděle na pondělí vyvrcholí fotbalová liga. A jak říkají Američani. Liga toho jediného opravdového fotbalu :-).
Superbowl je jednou z nejsledovanější sportovních událostí světa a popularita exponencionálně roste. V USA se to dá považovat za svátek.

V 53. ročníku se utkají New England Patriots a Los Angels Rams. Patrioti byli v SB i loni, ale nepodařilo se jim porazit Eagles z Philadelphie.

Proč je tak populární?
Americký fotbal má poměrně složitá pravidla a na první pohled se to zdá jako opravdu nudný sport. Quatrback (rozehrávač), hodí, nebo předá míc, hráči se posunou o pár yardů, nebo zůstanou na místě a pak je série reklam a tak to jde v podstatě celý zápas.
Já americký fotbal sleduji nějakých 7 let a ze začátku jsem vlastně nechápal, proč na to lidi koukají. Pak jsem byl na živo na NFL v Londýně a to už bylo jiné kafe. A nakonec jsem porozuměl pravidlům a strategii a musím říct, že ten sport má opravdu něco do sebe. Hlavně u žádného jiné sportu jsem neviděl tolik zvratů a napínavých utkání do konce, jako v americkém fotbalu.
Teď se nám z toho stala tradice a 17-21 nedělí v roce koukáme s kamarádem na zápasy Pittsburghu Steelers. Škoda jen, že se většinou hraje až pozdě večer, nebo v noci.

Superbowl
Superbowl se navíc od klasických zápasů liší tím, že má obvykle obrovskou doprovodnou show, kde vystupují největší světové celebrity a taky se zde většinou korporáty předhánějí v co nejpoutavějších reklamách. Na reklamy jsem normálně alergický, ale musím uznat, že tady se na ně většinou podívám rád. Jsou to většinou reklamy, které patří k světové špičce a tak se člověk u toho pobaví a já se na tom i lecos profesně naučím.

No pokud nikdo nebudete moc z neděle na pondělí spát, můžete zkusit naladit nějaký stream a podívat se na kus zápasu, buď vás to uspí a nebo se třeba stanete fanouškem, jiná variatna není :-).

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63135.01
ETH 2546.56
USDT 1.00
SBD 2.64