Reklama na zastávce MichelskásteemCreated with Sketch.

in #cesky6 years ago

IMG_20190113_204821.jpg

To si takhle včera večer stojím na zastávce Michelská (Praha 4) a po chvíli si všimnu, že na boční stěně zastávky je tato reklama o velikosti cca 2x1m. (viz fotka).

Na fotce vlastně nic moc řečené není. Celá reklama má jen pár slov a všechny v angličtině. Samozřejmě mě napadla otázka, na jakou cílovku tahle reklama má být zaměřená?
Projel jsem tedy jejich web https://www.blockchains.com/, který je taky pouze v angličtině. Abych řekl pravdu, nic zásadního jsem se tam nedozvěděl. Respektive nic, co by mi objasnilo záhadu, proč tahle reklama visí na zastávce v Praze.

Nejsem úplně top angličtinář, takže jsem dost možná nepochopil vše, ale firma se chce hlavně zabývat ukládáním dat, různého druhu a užití, do blockchainu. Chtějí mít perfektní zabezpečení, přístup a distribuci. Aktuálně mají 67 000 akrů pozemku v Nevadě, kde chtějí vybudovat objekt pro jakési blockchain společenství. Dále mají v plánu postavení 2 staveb ve Švýcarsku a Švédsku. Stavby mají být "super" bezpečné, aby byla zajištěna ochrana dat před všemi riziky, jak fyzickými, tak digitálními.

Jejich stránka je hlavně plná idealistických hesel o blockchainu a zlepšení světa. Jsou tam super cool videa, ale vlastně informativní hodnota je téměř 0.

Jediné co jsem zjistil, že měli velký event v Praze 1. 11. 2018, ale tahle reklama, tam určitě od té doby není, jezdím tudy často. Navíc ta reklama ani na žádný event neláká.

Vlastně jsem nedospěl k uspokojivému závěru, proč tahle, nejspíš americká, firma dává reklamu na autobusovou zastávku, pokud někdo má nějakou teorii, sem s ní :-).

Sort:  

Míří na mileniály nebo podle obrázku slecny spis uz na generaci Z, kteří se nespokojí s prácí, na kterou jsou zvyklí naši rodiče ale chtějí měnit, tvořit, nebojí se a jsou zvídaví. Proto tam ani není moc info. Najdi si sám v online světě. To je můj dojem z te reklamy :))

To je jediné co mě napadlo, ale říkám si že mnohem účinější reklama by byla právě v online světě. Protože každý mileniál, který stojí na zastávce, tak kouká do telefenu :-D. Ale třeba to chtějí pojmout jinak, než všichni ostatní. A chtějí být opravdu globální, jak píší.

No a na jaký on-line kanál bys to dal? Facebook je mrtvý, instac uz nás přestává také bavit jak je zahlceny reklamama... na jaké on-line stránky, kde by nás to chytlo? :) Ja si reklam na zastávkách celkem všímám. :)

Těžko říct. Je pravda, že sociální sítě začínají být v tomhle ohledu mrtvý. Asi bych jel přes google ads a třeba přes sponzorované články v daných zemích. U nás třeba Kryptomagazín. Případně YT, protože videa mají poutavý. Ale předpokládám, že ví co dělají, já přeci jen marketing viděl maximálně z rychlíku :-).
Každopádně je pravda, že mě ta reklama vrtá hlavou celej den, takže jsi mi pomohla najít odpověď, že cílovka jsem byl já :-D.

Na michelský se vyskytuje spousty mlaďochů a je tam třeba Škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha... takže proto asi tam, a je to prostě natroublá náborářská kampaň...

Congratulations @surfercz! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 200 upvotes. Your next target is to reach 300 upvotes.
You made more than 100 comments. Your next target is to reach 200 comments.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63101.67
ETH 2588.03
USDT 1.00
SBD 2.74