Ahoj, jsem tu nová!

in #cesky5 years ago (edited)

Zdravím všechny, kteří na tenhle post (nebo jak se tomu tady říká :D ) narazí!

Jako první bych Vám všem chtěla hlavně popřát krásné pondělní dopoledne!

Co jsem tak četla, tak by každý nováček měl napsat něco o sobě, abyste věděli, kdo se za touhle přezdívkou skrývá :)

Tááákže... Jsem 23letá holka, co dostudovává vysokou školu a zároveň podnikám v marketingu :) Ráda fotím, kreslím, maluju, zahradničím, cvičím, píšu a zkouším nové věci. To poslední dost souvisí s tím, že jsem tady :D

Ráda se "seberozvíjím", takže se zajímám o různé životní styly, investování, přístup k životu, tok myšlenek, life/work balanc a tak dále :) Tak nějak o tom tady asi budou moje příspěvky :) Pokud se vám to někomu líbí, budu moc ráda, když mě začnete sledovat :)

Pokud se mi představíte dolů do komentářů, tak se ráda podívám i na vaše profily a třeba vás zasleduju :)

PS: Máte pro mě nějaké tipy pro začátek, jak to tady rozjet? Popřípadě jaký kontent byste tu chtěli vidět? Děkuju! :) A mějte krásný zbytek dne!

E5DD8AAB-9C34-48B9-82B0-DC9E0FF7ACE2.jpg

Sort:  
Loading...

čau , vítej v česky
!BEER na uvítanou

Díky! :) A co to !BEER znamená?, prosím? :D

to je token na svoje tokeny se můžeš podívat na steem-engine.com kde je můžeš obchodovat nebo na steemworld.org
taky máme wiki pokud chceš něco více nastudovat steem.center moc toho tam není ale něco na čtení jo
https://www.steem.center/index.php?title=Hlavní_stránka

Děkuju mnohokrát! :)

není zač, jsem si všiml že jsi dala hlas mému komentáři, to nedělej pokud nebudeš mít alespoň 600 SP jinak to nemá cenu protože to je tak malá částka že se nic nezapočítá a krom toho si tím čerpáš strašně moc manu...
V podstatě máš asi tak 12 100% hlasů v průběhu dne... od 600SP pak můžeš hlasovat i procentuálně a ne jen 100% hlasem ;)

@sorryordinary ten hlas lze i odebrat, když na tu zelenou šipku klikneš znovu

Super, děkuju! :)

Sorry, you don't have enough staked BEER in your account. You need 6 BEER in your virtual fridge to give some of your BEER to others. To view or trade BEER go to steem-engine.com

Ahoj, na uvítanou nevyžádaná rada. Přestaň upvotovat naše komentáře. (A nejlépe cokoliv dalšího. Máš jen deset hlasů za den.) Ubývá Ti tím takzvaná RCs a Voting Power. Tím ztrácíš schopnost napsat další článek. Jinak taky !BEER (To je takové naše interní platidlo...)

Náhodou tahle rada je vyžádaná, jelikož to je velice dobré vědět! Brala jsem to jako součást poděkování a "like", když se mi něco líbilo :) Holt jsem postižená z Facebooku :D Děkuju moc! :)

Ahoj, ať se Ti tu mezi námi líbí a daří. Kapka !BEER na uvítanou

To view or trade BEER go to steem-engine.



Hey @sorryordinary, here is your BEER token. Enjoy it!

Děkuji! : )A co to znamená? :D

Congratulations @sorryordinary! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You made your First Vote
You made your First Comment
You got a First Vote
You distributed more than 50 upvotes. Your next target is to reach 100 upvotes.
You got a First Reply

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Ahoj,
vítej v #cesky rybníčku. Ať se Ti tu líbí.
Co se týče témat k psaní, to musí hlavně bavit Tebe.

Určitě sleduj tag #cesky, kde nás proplouvá sice málo, o to zajímavější čtení to většinou bývá ;)
Myslím, že Tě tu komentářem brzo přivýtá @petecko, který Ti sem vloží linky na starší posty od @godfish.
Jinak se rozhlížej a kdyby něco, tak se ptej. Vždy se najde někdo, kdo poradí ;)

Děkuji, určitě bude! :) Báječné! :) Ohledně mého psaní jsem chtěla mít spíš přehled, co se tu pohybuje za lidi :) A upřímně mě nebaví nic moc tvořit, když si z toho nic neodnese někdo další :) Super, jste skvělí!

Ahoj, vítej mezi námi a hlavně se tu dobře bav ;)

Když si s něčím nebudeš vědět rady klidně se ptej. Vždycky ti tu někdo odpoví ;)

Díky moc! :) Zatím se tu snažím zorientovat :) Máš, prosím, nějaké návrhy koho sledovat? :) Děkuju! :)

Zkus celý tag #cesky. Občas je tam trocha smetí, ale jinak je docela na úrovni. V porovnání s ostatními tagy na velmi vysoké úrovni :)

Super, jdu na to, děkuju moc! :)

To view or trade BEER go to steem-engine.



Hey @sorryordinary, here is your BEER token. Enjoy it!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58363.73
ETH 2484.43
USDT 1.00
SBD 2.39