You are viewing a single comment's thread from:

RE: Toulky Českem - Hora Říp

in #cesky7 years ago

Já ještě musím tuto povinnost právoplatného Čecha splnit. Jestli to vyjde, tak příští rok bych tam měl dorazit ,-) A dějepisáře jsme měli ve škole opravdu tragického. Takový uspavač hadů, takže z jeho hodin si jen pamatuji to, jak se mi klížila víčka :-/

Sort:  

Určitě, stojí to tam zajít - za hezkého počasí ale.
Jo, taky jsem takové měla, až na jeden rok, to aspoň byla zábava. --> nutná maturita z dějepisu mi v tomto ohledu lásku k dějepisu taky moc nepřidala :D Ale zámky, hrady, celkově památky mám ráda :)

Já mám taky rád historii, ale zajímavější mi vždy přišly světové dějiny ,-)

Já měla ráda cokoliv do roku 1848 - pak už jsem přežila leda světové války... ta politika... No většinou my holky nemáme rády tyto dějiny - samá politika apod. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 65811.20
ETH 3178.05
USDT 1.00
SBD 2.54