Otázka: Nákup Steemu?

in #cesky6 years ago

Otázka: Nákup Steemu?

Čistě teoreticky, kdybych si chtěla nyní (nebo i v budoucnu) koupit Steem, jak to provedu?

Pochopila jsem to správně, že z účtu si pošlu peníze na Arbolet (tam zadám, že to chci do peněženky BTC – nebo se objednávka odesílá přes smenarnabtc.cz?), z Arboleta BTC potom pošlu na nějakou burzu (třeba Bittrex) a odtamtud směním BTC na Steem? Nebo je to jinak?

Jsem kryptoměnami téměř nepolíbená a nějak se v tom vůbec nevyznám, tak pokud by mi někdo napsal nějaký kratší návod, tak bych to uvítala 😊 Jde mi o tu nejjednodušší a hlavně nejlevnější cestu (s co nejnižšími poplatky za převody) 😊

Neříkám, že do STEEMu budu nyní investovat, ale pokud bych se tak rozhodla, tak abych něco nezmastila :D Asi bych si zatím zkušebně chtěla poslat aspoň nějaké drobné, abych se to naučila.

Děkuji.
Si❤

question-685060_640.jpg
zdroj obrázku: https://pixabay.com/cs/ot%C3%A1zka-mark-symbol-box-kostka-685060/

Sort:  

Je to nejak tak. Smena z CZK na BTC a pak z BTC na STEEM (treba Bittrex nebo Poloniex).

Děkuji :)

Áno, musíš ísť cez smenarnabtc.cz, tam podľa inštrukcií odošleleš platbu na účet a peniaze ti príde do arbolet peňaženky. V nej si sama odklikneš kedy chceš tie peniaze premeniť na BTC. Pravdepodobne najlepší kurz, veľmi nízky poplatok.

Ďalej BTC pošleš na burzu a tam zmeníš. Odporúčam Binance, malé sumy môžeš obchodovať bez overenia totožnosti hneď po registrácii. Prevod STEEMu medzi Binance a Steemit vždy do minúty, poplatok 0,01 STEEM. Nevýhoda - nedá sa tam obchodovať SBD ako Bittrexe.

Děkuji za informace :)

Ano, už se tu o tom někdo zmiňoval, je to tak jak píšeš...

Děkuji za info :)

https://www.ccshop.cz bude mít steem... ale nevím kdy

a nebo si udělat účet na Poloniex a tam poslat rovnou sepa platbou prachy... nebo binance ale zas verifikace trvá...

třetí nejednoduší možnost je koupit kartou tady na Chalengy:
https://changelly.com

všeobecně platí čím méně směn tím lépe :)

A asi záleží za kolik pokud budeš kupovat za $100 tak bych zvoli ten ccshop až ho bude mít a nebo changelly ale pokud chceš za $10000 tak rozhodně udělat účet na jedné ze dvou burz a tam poslat prachy z tvého bankovního účtu ;)

ta cesta czk->btc->steem je prostě moc složitá a máš na cestě více poplatků...

Děkuji, vidím, že těch možností je fakt hodně :) Teď aby si jen člověk spočítal, která je nejlevnější.

no pokud nakupuješ jen málo tak to neřeš a kup nějakou tu online kartou protože ty složitější za těch pár korun nestojej ;)

jasně, to máš pravdu, ale někde se to člověk naučit musí, aby pak - kdyby chtěl poslat více - věděl, jak na to :)

Já jsem kryptoměnami asi podobně nepolíbený jako ty, ale už mám za sebou pár transakcí opačným směrem, takže předpokládám, že to půjde i tím tvým :) Já se vydal cestou Steemit -) Blocktrades -) Směnárna BTC - a byl jsem spokojen. Velmi jednoduché, intuitivní, anonymní, rychlé (celý převod trval cca hodinu). Ale jak říkám, nemám srovnání s ostatními způsoby :)

Děkuji. Najednou mám na výběr milion postupů, teď pak jen zvolit ten správný :)

Doufám, že se potom pochlubíš postupem.

Určitě :) Jen by to ještě chtělo, aby cena Steemu na chvíli padla, aby si ho člověk mohl koupit co nejvíce. Za za tu aktuální cenu se mi ho moc nakupovat nechce. Už ale vidím, jak člověk bude čekat na pád a on místo toho poroste :/ :D A člověk se pak bude mlátit do hlavy.

Jop. Zatím problém. Pod dva převody se nedostaneš. Já šel cestou nejmenšího odporu - Banka -> Arbolet CZK, Arbolet CZK -> BTC, Arbolet BTC -> Blocktrades STEEM.
Blocktrades.jpg

Děkuji :) Najednou tu mám tolik návodů, stačí si pak jen ve správnou chvíli vybrat :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62937.86
ETH 3092.40
USDT 1.00
SBD 3.87