Mé 3 oblíbené počítačové hry

in #cesky6 years ago (edited)

Mé 3 oblíbené počítačové hry

The Witcher 3: Wild Hunt

Jsem docela dosti náročný hráč. Většina her mě brzy začne nudit. O Zaklínači jsem slyšela mnohé. Všichni z něj neskutečně bláznili a mě by ani v těch nejdivočejších snech nenapadlo, že bych se také mohla změnit v podobného blázna, a to hned z několika důvodů:

a) nemám příliš v lásce historii
b) nemám příliš v oblibě fantasy
c) nečetla jsem knihy
d) nehrála jsem předchozí díly

I přesto si mě však Zaklínač dokázal přetáhnout na svou stranu a já jsem do Geralta z Rivie bláznivě zamilovala. Tahle hra má vše, co si hráč může přát. Převážně se mi líbí možnost volného herního světa a svobodného rozhodování. Občas si můžete zvolit, zda dané „monstrum“ zabijete, či ho necháte jít. A aby toho nebylo málo, je tu i možnost romance mezi Geraltem a Yennefer nebo Tris (jsem fanouškem Tris). Geralt je neskutečně sympatická a vtipná hlavní postava. Prostě ho nejde nemít rád. Jako holka jsem samozřejmě ocenila i to, že Geraltovi můžete měnit oblečení :D

26964923662_32a6a92d97_b.jpg
zdroj obrázku: https://www.flickr.com/photos/ultramendoza/26964923662

Mafia

Mafia tvoří nedílnou vzpomínku na mé dětství. Dohrála jsem ji dokonce 4x. Dodnes nevím, zda ta hra byla tak dobrá, nebo jsem se jen příliš nudila, ale přikláním se k první možnosti. První díl byl rozhodně nepřekonatelný, druhý již sice pokulhával, ale pořád byl úžasný. Bohužel třetí díl Mafie předchozím nešahal ani po kolena. Mise byly strašně jednotvárné, nudné a nenápadité. Ten jsem bohužel nedokázala dohrát ani 1x.

Snad do smrti si budu pamatovat jméno hlavní postavy prvního dílu – Thomas Angelo. Byl to tmavovlasý sympaťák. Pokud jste tuhle hru hráli, tak si jistě pamatujete na její dojemný konec, který můžete znovu prožít i ve druhém dílu.

2000px-Logo_Mafia.svg.png
zdroj obrázku: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Logo_Mafia.sv g

Hitman

Kdo by si nepřál být nájemným vrahem? No, já vlastně ne, ale vyzkoušet si to ve virtuálním světě nebylo vůbec špatné. Série Hitmana si mě taky získala již od dětství. Ten holohlavý nájemný vrah má prostě své kouzlo. Ocenila jsem rozmanitost misí a možnost se zbavit jednotlivých terčů různými způsoby, i když popravdě jsem ve většině případů nebyla moc vynalézavá a použila jsem ten způsob, který se zdál být nejjednodušším :D

18658769268_fae1057ce3_b.jpg
zdroj obrázku: https://www.flickr.com/photos/bagogames/18658769268

Netvrdím, že tyhle 3 hry jsou mé nejoblíbenější, mám i jiné, které jim mohou konkurovat, ale o těch zase příště.

Pokud rádi hrajete (nebo jste hráli), které hry vás chytly za srdce a sežraly vám tunu času?

Si❤

Do you like games @cleverbot ???

Sort:  

Tak moje top trojka Pc her je následující: Zaklínač 1, Zaklínač 3, Zaklínač 2, dál pak následuje Mass Effect, Dragon Age: Origins. :-D Co se romance týče, jak jsem byl vždy na straně Yennefer, hlavně proto, že jsem četl knihy, které rozhodně doporučuji přečíst. Bez nich bych si hru tolik neužil :)

Zkoušela jsem číst jednu knihu (poté, co jsem hrála hru), ale divně tam přeskakoval děj. Pak mi kamarádka řekla, že tato kniha (o které jsem si myslela, že je první díl) jako by předchází těm ostatním (jsou to povídky) a že mi doporučuje až tu další a tuhle až naposled :D Takže jsem z toho byla pěkně zmatená a čtení dalšího dílu jsem zatím odložila, ale určitě to někdy plánuji :)

What is the connection to plastic beach?

Mě tenkrát chytla strategie Red Alert 2.

Jop. Red Alert byl dobrej ,-)

To jo, asi snad ještě vytáhnu instalační CD a probudím Yuriho :-)

XD Já už bohužel nemám. Ale vyškrábali jsme nedávno s bráchou instalačku k české hře Paranoia a se slzou v oku hned hráli. Občas zavzpomínáme, kolik času jsme promrhali u Duny nebo u Settlerů,-)

Jj, byly to časy, kdy bylo času pařit celé noci :-)

Red Alert jsem nikdy nehrála, Settlery ano :) Strategiím jsem se většinou vyhýbala a vyhýbám, protože to jsou fakt děsní žrouti času :D

To je většina her :-)

Za mě rozhodně Dragon Age Inquisition. Na PS4 jsem dokonce dala platinovou trofej. Jsou tam hrozně super postavy, ráda jsem se za nimi vracela :)

To jsem nikdy nehrála, uvidím, třeba tomu dám šanci. Jenže se bojím toho, že mě něco chytne tak, jako Zaklínač, a od počítače mě nikdo pár dní nedostane :D

Já tu hru dostala v průběhu nebo před některým zkouškovým období, takže jsem půlku propařila, ale zvládnout se dá vše (přece jen toho bakaláře mám) :D Když tě to chytne, tak je to silně návyková hra, ale byla by škoda kdybys ji nezkusila. My teď paříme doma furt. Na PS4 Kingdom Come: Deliverance a na PC většinou multiplayery, ať je můžem hrát s přítelem spolu a na Mafie dojde také. Všichni mi říkají ať si to zahraju, tak jsem koupila balíček všech 3 na Steamu :) Ještě že byly ty slevy!

Jej, zrovna před zkouškovým, tak to musela být fakt radost :D Já nyní hraji Assassins Creed: Syndicate. Hrála jsem některé předchozí díly, ale pár jsem jich přeskočila (myslím, že jsem ani o nic nepřišla). Přítel teď děsně ujíždí na onlinovce World of Tanks. Nevím, jestli to znáš (prostě tam jezdíš s tankem a bojuješ proti ostatním hráčům, co jezdí s tanky), chce, abych to začala hrát taky, ale neumím si představit, že by mě to bavilo... Chybí mi tam ten příběh :D :D Jemu se na tom prý líbí to, že je to dosti rychlé. Do pár minut je konec hry a může se rozhodnout, jestli bude hrát další, nebo dělat něco jiného.

Já jsem starší generace a hry mě nikdy nebavily...

Jasně, to chápu :) Každý má jiné koníčky. Děkuji za komentář :)

Já skončil někdy v polovině devadesátek u Dooma 1,2 a Mortal Kombat, od té doby mě počítačové hry úplně míjí a jsem tomu rád :)

Dooma jsem hrála taky. Jinak já nehraji zase tak často (teď už ne), baví mě pouze pár her, takže občas mě to chytne, sedím u toho týden v kuse a pak třeba měsíc/e nic :)

Na strednej sme mali nový PC, náš prvý, dosť veľký a tam sme hrali so sestrou Tarzana a Huga :D a odvtedy už asi nič..

Já úplně na starém počítači hrála Aladina. To byla jedna z mých prvních her :)

Civilization všetky :) GTA všetky :) CAll of Duty a Witcher 3 je super :)

GTAčko je taky super. Každý díl je snad lepší než ten předchozí :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64222.08
ETH 3135.29
USDT 1.00
SBD 3.99