Server Nicehash byl obrán o BTC v ceně cca $60m

in #cesky6 years ago (edited)

Tak jsem se chtěl dneska podívat, kolik si můžu vidělat přes Nicehashminer, no a vyskočila mi tato stránka
nicha.png

No tak začínám mít trochu obavy, aby se to nestalo i mně. Sice mám něco málo na Arboletu, což považuji za důvěryhodnou peněženku, ale člověk nikdy neví...

O Nicehash serveru ze Slovinska jsem si to myslel taky, a ono toto. Loupež za bílého dne.

Finger crossed milí, drazí Nicehash

Sort:  

Mt.Gox byl taky věrohodnej, Bitfinex taky. Obě burzy vykradeny... Kdo mohl tušit, že se to stane?
Arbolet je centralizován. Věřím, že v jeho čele jsou opravdoví experti... Ti však v Mt.Goxu byli také. Nevím jak vy, ale já už jsem si včera objednal Ledger.

No Ledger je asi fajn. S arboletem ale fungovat nebude. Nechci alespoň z toho "korunového" účtu odejít. Jak to budeš řešit?

V Arboletu nemám nic. Krypta mám rozprostřené po burzách, ale i tak jsem podělanej z rizika ztráty mých prostředků z rukou burz. Jistota je jistota.

Nebožtík táta mě učil, že nejlepší investice je dobrý skutek. Nevím, jestli mu všechny jeho investice vždycky vyšly, ale spokojený člověk to rozhodně byl.

Pěkná slova.

Asi pred tremi tydny jsem si zapnul mining prave na Nicehash a rikal jsem si, ze az se vratim (byl jsem zrovna pracovne pryc) tak si to co jsem vydelal poslu na svuj wallet. Tak k tomu nikdy nedoslo ... Prisel jsem asi o 300 USD, skoda .... ale tak to dopada kdyz penize nejsou ve vlastnim walletu ...

No,nemyslím si úplně,ze by jsi o ne přisel. Říkali že spolupracující nejen s policií ale i všemožnými směnárnami...

To rikali, ale tak uvidime co z toho bude...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63122.79
ETH 3119.97
USDT 1.00
SBD 3.86