Nicehash updated

in #cesky7 years ago

Server Nicehash se po obrání o $60m snaží znovu rozjet svůj byznys. Toto se objevilo po tom, co jsem se chtěl dozvědět, jak to s nimi vypadá.
image.png

Tak se jim to snad podaří. Přeji všem, co tam ztratili nějaké satoshi nebo přímo BTC, hodně štěstí při nalezení ztraceného na svých účtech ;-).

English:
Nicehash's $ 60m retreat attempts to re-launch their business. This occurred after I wanted to know how does it look like with them today.
Finger crossed to whom lost there any satoshis or even BTCs.

Sort:  

Dneska jsem zrovna skrze ně chtěl těžit Ethereum... Pak jsem se někde na internetu dočetl, že se jim nějaký hacker dostal do systému a ukradl X milionů... No, hned mě to přešlo a rychle jsem utekl... :)

Doufam, ze meli nekde schovany nejake BTC a budou schopni vratit to co bylo ukradeno, jinak je asi hodne lidi pouzivat znovu uz nebude...

No to je jasné. Pokud ty peníze nevrátí, tak jejich jméno už nebude mít žádnou cenu...

Tak uvidime za nekolik hodin az prijdou s nejakymi podrobnostmi. Rad bych ziskal to co jsem mel v jejich walletu nez si to nechali ukrast...

Myslím si, že po takové události se tam moc lidí nevrátí a když, tak jenom proto, aby zjistili, jestli mají v peněžence btc. A pokud tam ty btc najdou, tak je vyberou a půjdou jinam. Hacknutí stránek a krádež peněz z účtu jim těžce pošramotí pověst a to je, co si budeme povídat, v byznysu to nej...

No, Bitfinex byl taky vykraden ;) Sice o pár desítek procent, ale byl...

For all of you who know english, here an e-mail I got from nicehash today:
https://steemit.com/nicehash/@mad-cat/nicehash-will-pay-stolen-btc-back-they-say

Mt.Gox (snad je moc nekomolím)to taky zkoušejí znovu, ne?

Jj o tom jsem taky četl. Ale tam se prý budou snažit, aby vrátili klientům ztracené btc. To jsem zvědav jak jim to půjde ,-)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62025.78
ETH 2417.09
USDT 1.00
SBD 2.49