Colours of Ostrava den čtvrtý

in #cesky6 years ago (edited)

Colours of Ostrava, tentokrát rok 2018

image.png

Den třetí

Den čtvrtý poslední na Colors 2018 začal pohodově na divadelním představení Čtyři dohody v podání pana Duška a spol. Takže asi všinchni víte, o co tam jde... Po představení jsem si konečně mohl dopřát klasiku Colors a to pálavský langoš tentokrát za 75 Kč (kečup+sýr), na kterého se jako vždy čekají obrovské fronty Mňam.
Protože až do cca 19 hodin a koncertu Seasick Stevea nás resp. mne nic nezaujalo z hudební částí festivalu, vydali jsme se s rodinkou v plné sestavě 2+2 na family stage, kde jak už to z názvu vyplývá byla spousta zábavy převážně pro děti. Do ní jsem se taky trochu zapojil, až mi pak v tom vedru z plešky vyrazilo i pár krůpějí potu :-). Naštěstí nebylo mokro jako v prvních dvou dnech, takže se na tyto zábavy mohlo dojít v nezablácených botách. Postupem času jsme už došli k tomu, že odejdeme dřív než jsme plánovali, a šly se navečeřet. Výběr je na Colours vždy obrovský, a fronty taky, ale to své si každý najde. I my. Po nadlábnutí jsme se vydali k hlavnímu podiu, kde bude vystupovat zmíněný Seasick Steve...

Co jsme měli v našem harmonogramu případně, co jsme navštívili z hudby, na čtvrtý den Colours?

Seasick Steve - Sice jsem ho už na Colours úřed několika lety jednou viděl, ale tento zemitý blues jsem zase musel slyšet. A neudělal jsem chybu. Famózní po celou dobu koncertu, kdy jsem si musel chca nechca podupovat a bouchat v rytmu do stehen... Super
snap (3).jpg

(Seasick Steve na d.tube)

GusGus - house music v podání jestli se nepletu islandského dua. Musím říct, že mne teda zarazilo, kolik gayů a lesbiček bylo všude kolem. Možná i kvůli těm dvěma, co byli na pódiu, protože to byla teda gay jízda total... Ale muzika daného stylu docela povedená, i když jsem spíš čekal nebo asi doufal, že zahrají i něco z první desky, která byla pro mne docela zajímavá a více rocková.

Grace Jones - vůbec nechápu, proč jsem se nechal umluvit na tuhle věc, hlavně mi ta osoba přišla strašně mimo. Začala se zpožděním cca 20 minut možná déle, což je něco co na Colours není normální. Navíc bez omluvy. Prostě nebrat...

Při postupném odcházení z areálu Colours of Ostrava jsme šli ještě nakoupit nějaké věci které se nám líbilli, a těch tu je vždy velká spousta.
Po nakoupení toho, co jsme chtěli, jsme se rozhodli Colours pro tento nadobro opusit. Po cestě jsme se ještě na můj popud zastavili u pódia, kde se objevila nejvíce hard and heavy skupina letošních Colours a to Hentai corporation - jejich klasické vystoupení, kterých jsem již viděl dostkrát na to, aby stačiili dvě písničky a s mrtvými resp. téměř mrtvými dětmi jsme se vydali k autu a směrem domů.

KONEC ČTVRTÉHO DNE COLOURS 2018=KONEC COLOURS 2018
WP_20180722_10_45_33_Pro.jpg

Takže sbohem a šáteček resp. páska... See you on Colours 2019

All videos and photos made by Nokia Lumia 930

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63101.67
ETH 2588.03
USDT 1.00
SBD 2.74