Best of 2018 v české muzice - písně, část 1.

in #cesky6 years ago (edited)

Best of 2018 v české muzice - písně, část 1.

dsBuffer.bmp.png

Když jsem dopisoval poslední z článků o nejlepší zahraniční muzice, řekl jsem si, že bych mohl napsat i něco o muzice české. Řekl bych, a trochu se za to i stydím, že ji nevěnuji tolik pozornosti jako bych asi mohl a měl. No a tak aspoň něco málo tady o české a možná i o slovenské muzice z uplynulého roku taky něco napíšu. Videa tentokrát asi moc nebudou k mání, tak možná jen odkazy na stránky, kde se dají alespoň poslechnout. No ale někdy ani to nebude možné... Holt česká alternativa se nerada zviditelňuje... Tak snad mi to za ně odpustíte.


Takže vzhůru do toho

Písničky nejsou řazeny od nejlepších ani naopak. Jen prostě tak, jak mi to přišlo pod ruku...

První je písnička Lovecraft od brňáků Květy. Písnička z roku 2017, která ale ke mne přišla až v roce 2018. Proto ji beru jako písničku z roku 2018. Klasická písnička z provenience skupiny Květy. Pro mne nejlepší z alba Komik do půl osmé...


Žižkovský surfaři od The Tchendos, sice jsem název tehle skupiny někde slyšel, ale už to bylo opravdu hodně dávno (možná 15-20 let nazpět). Proto jsem byl překvapen, že ještě jsou tady mezi námi... a hrají něco, co se mi líbí ;-)


...a tady je živák z mé oblíbené (i když jsem tam byl pouze 2x) žižkovské legendární hospody U vystřelenýho oka...


od Zrní tento song jsem nemohl vynechat... Pěkná slova o nepříliš příjemných věcech.


Po válce od Barbora Poláková, alespoň pro mne nejlepší pop skladba roku 2018, i když byla na světě již v 2017, tak jsem si ji, stejně jako u skupiny Květy poslechl až na počátku 2018... Navíc má tento víc než povedený videoklip.


Tak to by pro dnešek z toho spíš popíkového světa stačilo. V dalších dnech budou následovat jiné libé písně...

Best of 2018 v české muzice - písně, část 2.
Best of 2018 v české muzice - písně, část 3.

Sort:  

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @sbi-booster.

Congratulations @shebe! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 300 replies. Your next target is to reach 400 replies.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Hi @shebe!

Your post was upvoted by @steem-ua, new Steem dApp, using UserAuthority for algorithmic post curation!
Your UA account score is currently 2.425 which ranks you at #17974 across all Steem accounts.
Your rank has dropped 21 places in the last three days (old rank 17953).

In our last Algorithmic Curation Round, consisting of 190 contributions, your post is ranked at #179.

Evaluation of your UA score:
  • Only a few people are following you, try to convince more people with good work.
  • The readers like your work!
  • Try to work on user engagement: the more people that interact with you via the comments, the higher your UA score!

Feel free to join our @steem-ua Discord server

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60500.53
ETH 2341.18
USDT 1.00
SBD 2.53