Sort:  

To máš pravdu, že můžou s penězi utéci. Mohli to udělat už dávno, proč to neudělají?
V bance máš svůj účet a taky ti tam chodí výplaty. Nebojíš se? Je to centralizované.
Ty budeš jistě odpůrce Arboletu.

S Arboletem nemam zkusenosti. Vim jen to, ze prachy drzej oni a sva jmena skryvaji. V kazdem Ponzi schematu se chvili vyplaci. Navic co jsem slysel, Arbolet dokonce garantuje nejaka procenta, ne?

V bance ucet nemam, ale i tak je to jina situace. Banka ma sveho vlastnika a jeji sidlo je verejne dohledatelne.

O budoucnosti Arboletu se muzeme jen dohadovat. Svym komentem jsem chtel jen rict, ze spojeni centralizace s anonymitou centralniho bodu je dost nebezpecne. Proto radsi varuji. Vyvojari nemusi nutne utect. Staci, aby byli vykradeni... viz. český Bitcash.

Já ti rozumím, mají dost slušné zabezpečení...až se bude běžně platit Bitcoinem, tak ze své anonymity vylezou...

Chápu, že máš Arbolet v lásce. Ale je prostě fakt, že kdyby s těmi Bitcoiny zdrhli, jen těžko je někdo bude ochoten dohledávat.

Bitcash měl také slušné zabezpečení; alespoň tak se to mohlo jevit z pohledu uživatele. Pokud Bitcoiny nemají v hardware wallet a každý jednotlivý výběr nepotvrzují manuálně, pak je tu vždy bezpečnostní riziko.

Zdůrazňuji, že neříkám, že je Arbolet nutně Ponzáč. Jen je tu prostě riziko a to bych se, být tebou, pokusil více eliminovat přesunem prostředku do své hardware peněženky. Pokud nejsi sám zakladatel, nemůžeš si být jistý, jestli náhodou nemají něco za lubem.

Popřemýšlej nad tím.

A ještě bych rád dodal, že když mi na komentář udělíš upvote a pak ho odklikneš zpět, hlasovací sílu ti to nevrátí. Všechno vidím. :D

S tím upvote jsem se seknul, dávám na původní článek, ale na odpovědi již ne, stejně mám zatím malou hlasovací sílu...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59911.66
ETH 2306.14
USDT 1.00
SBD 2.49