You are viewing a single comment's thread from:

RE: Novinky na CoinPokeru

in #cesky6 years ago

Vcera jsem se na ten ETH turnaj kouknul a jak jsem cetl o tom buy-in, hned me to odradilo, protoze jsem chudej jak mys. Kazdopadne se chci zeptat... O ten buy-in se bude taky hrat, nebo se ty CHP "spali" a rozdaji se jen Ethery? Jen pro pripad, ze bych nekde sehnal prachy na buy-in. :)

Sort:  

Jestli jsem pochopil dobře podmíky turnaje, pokud nepřesáhnou CHP vybrané na BI garanci, "spálí se". Pokud se prizepool naplní, CHP navíc se opět přetočí do ETH a půjdou na navýšení prize poolu. Takže je to vlastně klasický turnaj, jen garance není v CHP, ale v ETH. A navíc je docela velká, jsem dost zvědav, jaký o ty turnaje bude zájem, BI nejsou uplně malé. A větřím overlay (nevybrané garance)--> velkou value.

Zkoušel jsi ty freerolly? Není tam teď moc lidí a většina z nic to jen gamblí, takže šance vyhrát nějaké CHP je tam docela slušná, jak píšu. NAvíc mají docela rychlou strukturu, takže nad tím člověk nestráví celý den.

Moc jsem teď na to neměl čas, ale určitě to párkrát přes víkend zahraju. A doufám, že si na ten ETH turnaj vydělám, ale pravděpodobnější je to, že to jako obvykle vše opět projedu v cash game; na lucksackách jsem holt úspěšnější. Díky převelice za informace o turnaji. :)

A není to tím, že na LS hraješ turnaje a na CP cashku? On je to přeci jen tochu jiný "sport" a je potřeba k oběma přistupovat jinak. Mě třeba cashka moc nebaví a nehraju ji. Na CP je to trochu jinak, je to slušnej rybník, takže se tam dá zarobit pár CHP navíc, tak to občas pustím, když vidím nějaké rybky u stolů. Ale dřív jsem ji hrál minimálně

Mám radši turnaje, no. Na cashkách většinou sklízím neúspěch. :/

V tom případě se oklikou vracíme k tomu, co jsem psal předtím o freerollech:-) Btw. první ETH turnaj mám za sebou. Výsledek nic moc, ale lidí málo (165) a kvalita soupeřů podobná jako ve freerollech. Na další turnaj jsem si vydělal v současně hraném freerollu (3. místo v 4-maxu za 230CHP)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65927.86
ETH 3481.42
USDT 1.00
SBD 2.66