Českej tým v Pokeru! Rychlee, ať to stihnem'. :D

in #cesky6 years ago (edited)

Jak tak koukám na ty české posty, tak zřejmě rádi soutěžíte. :)
Nechtěli byste do týmu v pokeru na https://lucksacks.com ? Znamenalo by to pro vás, že jednou za týden si zahrajete turnaj (naprosto nezávisle na ostatních členech týmu, hrajete jako obvykle, akorát se poté naše body sečtou) - hraje se to ale z neděle na pondělí přesně v 00:00. Nic víc není potřeba. Zápisné se neplatí a nikdo vám za výsledky nadávat nebude. Až teda možná na 2 další spoluhráče, kteří budou v týmu. Právě teď tedy hledám 2 lidi, co jsou ochotni si zahrát. Cena pro nejlepší tým je 30 SBD (tedy cca 5000 Kč, pokud cena SBD vydrží) + odměny za ty samostatné turnaje, ve kterých se rozdává vždy 50 SBD a soutěž končí za 2 měsíce/8 týdnů. Stačí se tedy zúčastnit 8 turnajů, ikdyž ani to nemusíte. Já budu rád, když budu mít nějaké spoluhráče, kteří si to alespoň párkrát zahrají.
Jak se registrovat? Napište sem do komentů svůj nick na pokeru. Nic víc nemusíte. Všechno bude vyřízeno za vás. Musíme se registrovat asi do 8-9 hodin, takže nejlépe piště hned.
Logo je asi jasné, jen název týmu se musí ještě vymyslet, ten můžete také zkusit nějaký navrhnout.

A opravdu se nebojte přihlásit. Nikdo vám hlavu neutrhne... Tak, to jsem zvědavej, jestli se alespoň registrovat stihneme. Snad tato výzva neskončí neúspěchem, to by bylo nehezké.
Dík, @samotonakatoshi (/tharey) ;)



Sort:  

Když budeš mít podobnou akci, dej vědět. Rád se přidám a třeba svými drobnými zkušensotmi přispěju k úspěchu:-) i když ponocovat z neděle na pondělí by se mi asi kvůli kartám moc nechtělo, to už mám za sebou.

@nikdo, na spl nikdo.

Diky, nestihli jsme se registrovat, ale tak to nevadi. Si 2 mesice pockame :)

Můžu se přidat? Na SPL nick jako tu - Sorryjako... ještě upřesni, který turnaje musím stíhat, protože nevím, jak to budu stíhat s prací.

Jenom turnaje o 50SBD. To znamena z nedele na pondeli o pulnoci. Pro nas je to dost blbej cas, ale doba na registraci jiz ubehla, takze az za 2 mesice si zatýmujeme. Diky i tak za tvou reakci a ochotu se ucastnit. :)
Priste zkusim napsat vcas :)

Tak to bude dost těžký. Makám na směny, takže mi vyjde v měsíci 1 až 3 volné nedělní půlnoci. Pokud by jsi našel někoho přizpůsobivějšího, zlobit se nebudu.

já to přečetl teprve teď.
@m211
nevím ale jestli to dám. o půlnoci sem už totálně vyřízenej.

O pulnoci by to teprve zacinalo. Pak se hraje klidne 4 hodiny, pokud nevypadnes. :)
Stejne jsme to ale nestihli. Naivne jsem doufal, ze si to nekdo za takovou chvilku a tak brzo rano precte. :/

no musel bych si uvařit konev nějakého napružováka. :-)
a na pondělí naplánovat spací pauzu.
tady má smysl dělat výzvy alespoň tři dny dopředu.

Na SPL mám účet asi týden a stále mi to píše tohleSPL.png

To se mi nikdy nestalo. Sparoval sis ucet se Steemit uctem? Zkus jit nekam do nastaveni, treba bude neco svitit nebo neco najdes.

Dlouho mi svítilo pending a pak se ukázalo tohle. Mrknu na to nastavení a uvidím

Objevil jsem to pozdě, ale koukám, že dnes stejně nic...
Registraci na SPL nemám, ale provedu a rád se alespoň občas zapojím.

Nick tazi, jako zde.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61146.27
ETH 2924.49
USDT 1.00
SBD 3.58