You are viewing a single comment's thread from:

RE: Můžeme tomu říkat Pell-Mell...

in #cesky5 years ago

Tomu pivu pořád jaksi nerozumím 🤔 do dneška rána jsem měl zastakováno 10piv, takže podle nového bych měl možnost poslat 10x decku? 🤔 Když jsem však zvolal !BEER podruhé bylo mi oznámeno že mohu zvolat jen jednou denně...🤷🏻‍♂️
Teď už mám zastakováno 12 piv a to pro tebe v tomto komentu je dnes třetí zvolání...

Posted using Partiko iOS

Sort:  

Kdž Ty se snažíš hledat logiku tam, kde žádná není... Občas to funguje, jak má. A většinou ne. No.
!BEER
Schválně... Mám stakováno 18 piv. Třicet jsem jich dneska jistě nerozdal. A?

Tomu taky nerozumim :)

You need to stake more BEER (6 staked BEER allows you to call BEER one time per day)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60205.00
ETH 2994.41
USDT 1.00
SBD 3.90