Zakazana, zatajena medicina

in #cesky5 years ago (edited)

Mnohi z vas urcite uz toto video poznaju ale su urcite i taki, pre ktorych to bude novinka, i ked je toto video z roku 2013. Ja obycajne brazdim pre svoje znalosti hlavne na anglicky, nemecky, spanielsky hovoriacich strankach a preto som dlho nevenovala pozornost tomu, co vsetko je uz zname i v Cechach a na Slovensku.

Pavel Eiselt je v Cechach osobnost znama hlavne pre svoju otvorenost k novym myslienkam a formam liecenia, zaco je urcite tercom v oku hlavne pre farmaciu a lekarov.

Nechcem tvrdit, ze vsetko, co odtial pochadza je zle, ale stojim skor za myslienkou vlastneho vyberu produktov, o ktorych som presvedcena, ze mi pomozu a tym padom preberam zodpovednost za chyby, ktore s tym suvisia. Lekari i tak ziadne chyby nikdy nepriznaju a byt skusobnym zajacikom si mozem byt i sama sebe.

Tak ako Pavel Eiselt som vyskusala vsetko mozne i nemozne a vela veci mi skutocne znacne vylepsilo moje zdravie a tym padom i kvalitu zivota. Ovsem pokial som sa "nedokopala" k pani Hane Blahovej, nedosiahla som dalsieho, velmi doleziteho poznatku o tom, co je este mozne a co mi nakoniec odburalo ten posledny kamienok v ceste k uplnemu zdraviu.

Preto posudte sami.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62978.31
ETH 2546.24
USDT 1.00
SBD 2.76