Sort:  

Ahoj, nechceš občas psát spíš česky než repostovat články z naturalnews a dalších alternativních médií? :)

Ja bohuzel uz tak dobre cesky neumim. Na kratke spravicky to staci, ale ne na vic.

no tak do toho třeba to tím vypiluješ a sem tam zprávička o reálném světě kde žiješ s vlastní fotkou tady určitě každého člena české komunity potěší ;)
Krom toho já píšu česky s takovým množstvím chyb a jen občas se někdo zmíní :)

Mozna, ze se k tomu rozhoupu a neco zajimaveho splodim. Mej se krasne.

Když u nás nežiješ, můžeš nás obzvláště obohatit zprávami z onoho místa. O věcech a dějích, které se člověk jen tak nedozví... Nebo můžeš mít jiný pohled na dění u nás...
Rozhodně těch článků produkuješ moc. Od 4 denně a více už je nějaký malus při jejich hodnocení...
Z češtiny si nic nedělej. Já jsem učitel češtiny. A ještě jsem tu nikomu nic nevytkl. Kulturní projev nemusí mít se správným pravopisem nic společného.

Dekuji za velice povzbudive slova. Budu o tom premyslet a mozna i neco splodim. Posima hodne teplych pozdravu ze zasnezene vesnicky v CH.

Jeste jsem neco zapomnela. Cestina neni muj rodny jazyk.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68362.67
ETH 3798.22
USDT 1.00
SBD 3.49