You are viewing a single comment's thread from:

RE: Reportéri ČT nakrútili veľkú reportáž zo Slovenska o vražde Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej

in #cesky6 years ago (edited)

Je to oficialne potvrdene, ze su to statne peniaze, alebo si to len myslis?
Mozem ti povedat, ze napriklad vo Svajciarsku banky robia problemy, ked si chces svoje peniaze vybrat kesom. Samozrejme to zavisi od sumy, ale väcsina bank ti viac ako 100'000 CHF za rok neda.

Sort:  

Takto to vysvetlili v telke...

Vies, ja mam k celej veci uplne ne-emocionalny vztah, preto ma napadaju hned taketo otazky. A problem je, ze dodnes ludia verili v to, co sa im povedalo. Podla mna by sa mali zacat na vsetky "lzi" ziadat dokazy. Len tak je mozne, sa niekedy dozvediet pravdu.

S dôkazmi sa pretrhlo vrece - nestíham to sledovať nevraviac, že sa mi z toho zdvíha žaludok. Práve som dočítal dnešný blog na etrend.sk - trochu dlhší, ale... porovnáva švajčiarsku justíciu a našu (ak jej tak vôbec môžme hovoriť...) A dáva aj konkrétny príklad prípadu zo Slovenska - to sa reálne stalo - je tam link na rozsudok.... Ja viem, je veľa takýchto prípadov - ale tak, ako autor na konci, ja sa pýtam tiež: DOKEDY EŠTE?
Kuciak vraj riešil aj inú veľku vec a to justičnú mafiu u nás - bolo to v médiach - v čechách novinár dal o tom info a zatiaľ to nebolo publikované. Tento blog len dokumentuje to, že sa to fakt deje...
članok: https://blog.etrend.sk/listy-z-zenevy/advokatska-komora-zdruzuje-kriminalne-zivly.html

ešte dodávam - no dobre - a keď už máme dôkazov hromady a dozvedáme sa pravdu - čo ďalej?

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 61123.62
ETH 2642.27
USDT 1.00
SBD 2.59