MMS - zazrak za male penize

in #cesky5 years ago

Predtim, nez jsem pred dvema tydny sama zacala brat MMS, koupila jsem si knizku napsanou Jimmy Humbelem a taky jsem videla nekonecne mnozstvi ruznych videi, kde lidi mluvi o tom, co a jak lecili a jak se uplne vylecili. Jiz jednou jsem psala na tuto temu, ale cim vice o tom vim, tim vice o tom musim mluvit/psat.

Nasla jsem toto video s ceskymi titulky, ve kterem je velice jednoduse vysvetleno, co vlastne to MMS je. Jedna se o dve slozky, ktere se musi spojit (Natrium chlorit (ne natriumchlorid) a kyselena citronova). Uziva se to podle navodu, ktery nazyvaji protokol. Pro obycejne "vycisteni" tela od parazitu, viru, plisni atd. se doporucuje brat 4 kapky kazdou hodinu aspon 3 tydny anebo tak dlouho, nez se clovek zase citi dobre/vyleci. Pro tezke pripady jako napriklad malarie se bere az 18 kapek kazdou hodinu.
Neuveritelne je, co se s tim da vsechno uplne vylecit - zacina to od obycejneho ocisteni, pres deprese po nejtezsi formy rakoviny.

Ja jsem toho uz na sobe vyzkousela hodne, zatim zijem a je mi bezva. Dokonce se mi casteji stava, kdyz potkam lidi, ktere jsem uz davno nevidela, ze mi rikaji, ze vypadam o 10 let mladsi. Nevim, jestli to je pravda, ale je to taky jedno, protoze se citim opravdu dobre, jsem plna energie a vsechny bebecka (vetsi i mensi) temer uplne zmizely.

Nas pejsek ma na tvari bouli, ktera docela rychle rostla. Davala jsem mu peroxid vodika, DMSO a boule neroste. Ted jsem mu zacala davat 4x denne po dve kapky MMS. Uvidim, jestli mu to zmizi. Asi pred rokem mu neco podobneho operovaly a rikaly, ze je to rakovina a ma tak 2-4 tydny zivota. Tehdy jsem ho vylecila peroxidem vodika. Zrejme jsem prilis brzy prestala, kdyz se to vratilo. Citim, ze MMS pomuze.

Pro zevni pouziti, jako napriklad proti exemu, supinam, nebo jako dezodorant je mozne na 100 ml destilovane vody dat 30 kapek MMS. Mozna si tim taky strikat na tvar a tak "dezinfikovat" plet. Pomaha taky proti bedarum. Je to ale spis dodacne vyuziti. Jimmy Humble doporucuje delat takove "vycisteni" tela 1 - 2 rocne.

Nekde jsem cetla, ze 95% lidi onemocni z nedostatku vitaminu D3, 90% z prekyseleni. MMS vyresi to prekyseleni a behem leceni se nedoporucuje brat vitamin C ani jine vitaminy. Telo je vlastne samouzdravujici "pristroj" a MMS mu pomuze se "promastit" (jako auto, ktere je prorezle).

MMS je v hodne zemich zakazano. Ja to objednavam z USA ale dovoz je organizovan z Australie, kvuli tomu, ze big pharma to v USA zakazala. Zatim neni znamy ani jeden clovek, ktery by z toho umrel, kdyz nasledoval instrukce/protokol. Prave naopak, tisicky lidi uplne vyzdraveli. Pouziti je velice jednoduche a mozno se na to podivat bud na jejich videu, nebo si precist navod ve forme PDF.

Koupila jsem to na strance: /www.mmshealthy4life.com a uz jsem objednala i pro sve pribuzne. Vzit zdravi do vlastnich rukou a nenechavat to v rukou statu, nebo big pharma se stalo uz davno mojim kredem.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 64107.62
ETH 3101.99
USDT 1.00
SBD 4.12