Filmy s pokračováním - bude nový Pán prstenů?

in #cesky5 years ago

Někdy se zamýšlím nad podstatou filmů, které jednou skončí a pak zničeho nic přijde jejich pokračování.

Ano, u některých jsem netušil, že mají nějaký komixový základ a že jejich pokračování je logické. Třeba Matrix, skončil s otevřeným koncem a pak najednou dvojka a trojka. Ale vlastně jsem byl rád, že se natočily.

Hvězdné války jsou dalším takovým příkladem, po klasických dílech 1-6 (resp. klasické byly 4-6) tu jsou 7-9 a vlastně se dá pokračovat do nekonečna. Sice už asi nepůjde o ságu Skywalkerovců, ale toto téma lze ždímat donekonečna. Téma meziplanetárních dobrodružství se mi ale líbí a tak nějak tvůrcům fandím, pokud se budou držet nějakých pravidel.

Avatar, další zajímavý příběh. Konec dobrý, expanzviní lidé vytěžující Unobtanium na planetě Pandora se vrací na svou zemi. No ale teď už tu je Avatar 2, 3, 4 a nevím kolik ještě. Hmm, tak nevím...proč? Aha už chápu. Jde přeci o peníze v první řadě. Ale na druhou stranu, pokud se budu dobře bavit, tak proč ne.

Co ale vítám s povděkem je možné ztvárnění seriálu Pána prstenů. Amazon prý chce na něj koupit práva od Tolkienových dědiců a vrhnout se do práce. Příběh by měl začít prequelem k Pánu prstenů od Petera Jacksona, měl by se v něm objevit mladý Aragorn. Asi něco jako mladý Indiana Jones s mečem. Dobrodružství ze Středozemě se mi ve filmu líbila, ať už v podobě klasického Pána prstenu nebo Hobita. Každý nový střípek do mozaiky budu hltat. Kouzelníci, draci, Sauron, elfové, trpaslíci...no nechme se překvapit, co jiného nám zbývá.

Co si myslíte o možném seriálu Pán prstenu? Vítáte jej?


Zdroj: Pixabay

Sort:  

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @sbi-booster.

Hele, já Ti nevím... Mám shlédnuto x filmů a seriálů podle knih, které jsem četl a obráceně. Jen Pán prstenů a posléze Hobit jsou asi jediné filmy, které jsem neviděl a nějak si užívám Středozemi, která vzinkla v mé fantazii, když jsem tyto knížky čel v prváku na střední... A je jedno, jaký předmět zrovna byl ;)
Ale někdy se třeba odhodlám a pustím si to ;)

Já tedy měl tu smůlu, jestli to tak můžu nazvat, že jsem Pána prstenů četl až po filmu. Jasně, už tam moc nezbyde místa pro fantazii a ty postavy již mají jasně definovaný obličej a výraz. Ale třeba takového Toma Bombadila jsme ve filmu neviděli, tak i pro trochu fantazie tam prostor zůstal :-)

Hi @ritxi!

Your post was upvoted by @steem-ua, new Steem dApp, using UserAuthority for algorithmic post curation!
Your UA account score is currently 1.822 which ranks you at #29861 across all Steem accounts.
Your rank has dropped 1 places in the last three days (old rank 29860).

In our last Algorithmic Curation Round, consisting of 227 contributions, your post is ranked at #225.

Evaluation of your UA score:
  • Only a few people are following you, try to convince more people with good work.
  • You have already convinced some users to vote for your post, keep trying!
  • Try to work on user engagement: the more people that interact with you via the comments, the higher your UA score!

Feel free to join our @steem-ua Discord server

Víly, draci, elfové, kouzla.. to mě jednoduše baví! :)Tak uvidíme, jak to bude s novým Pánem prstenů. Někde jsem viděla dokument o Tolkienovi jak vlastně začal psát Pána prstenů ...Opravoval po svých studentech doma písemky a strašně ho to nebavilo... a jak to opravoval, najednou se v té hromadě našel prázdný papír, na který začal psát první řádky :) Celý život přemýšlel o tomto světě a pak ho dal na papír tak spontánně.

Já se budu určitě těšit a snad mi v budoucnu taková díla nezkazí vášeň k fantasy a bude se držet staré poctivé klasiky :)

Původně se zvažovalo zfilmování Silmarillionu, až teď to vypadá na seriál.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64386.10
ETH 3142.17
USDT 1.00
SBD 3.98