Pozor na SegWit2x! Jde o podvod ?

in #cesky6 years ago (edited)

Nevím zda jde o podvod, nebo jen o nedbalost tvůrců, stačí se jen podívat na stránky projektu
SegWit2x. Stránky jsou na první pohled graficky pěkně zpracované, ale problém nastává po krátkém prozkoumání jejich stránek.
Ať kliknete na cokoli,tak se bližší informace nezjistíme.Fb je prakticky prázdný a s ostatními je to stejné.
Přesvědčte se sami: http://b2x-segwit.io
images.jpeg
Po dalším průzkumu zjistíte víc znepokojivých věcí.
Můj osobní názor je, že se jedná jen o vytvoření další odnože Bitcoinu za účelem velkého výdělku pro těch 5 tvůrců. Obchodovat se sice bude dál, ale bez dalších změn, vylepšení a zjišťování dalších problémů. Prostě nahrabat a rychle pryč.
Třeba ještě překvapí ?Co si myslíte @cleverbot o tom ?

Sort:  

Ahoj Radku! Vítej na Steemitu! Dovol mi nevyžádanou radu - neupvotuj články starší 6 dnů. Nikdo z toho nic nemá. Cokoliv bys potřeboval, ptej se nás. Vždycky Ti někdo odpoví.

Stránky bez problémů fungují, stejně jako odkazy na sociální sítě. Možná je chyba spíše v prohlížeči. Zkus použít jiný.

Bitcoin potřebuje celkem podstatné změny, protože v téhle chvíli je pro běžné platby absolutně nepoužitelný. SegWit je jen jedna z nich.

Ano bitcoin potřebuje úpravu, teď je ve stavu kdy je použití pro běžné transakce nemožné. Alternativou jsou členské převody Arboletu. To není zatím dost rozšířené.
Mě stránky SegWit2x mě fungují správně, ale schválně se zaměř na to kdy byly vsechny založeny. Je to splácené narychlo a s původním listopadovém SegWit2x nemá nic společného.

To podstatné se totiž řešilo a řeší jinde než na oficiální stránce, třeba na githubu: https://github.com/segwit2x/segwit2x.github.io
Členské platby na Arboletu, který aktivně využívá několik málo tisícovek lidí, jsou těžko globálním řešením pro Bitcoin jako takový. Nehledě na to, že velká část majitelů Bitcoinu dává přednost peněženkám, k nimž vlastní privátní klíč, což Arbolet v této chvíli nenabízí.

Členské platby jsou otázkou budoucnosti. Vymyšleny jsou skvěle.
Jinak koukal jsem i tam a nepřesvědčilo mě to.
Díky za další úhel pohledu 🙂
Jak jsem psal, třeba nás ještě překvapí.🤔

Stačí se dívat, ani zdaleka to nemám tak dobře napsané, ale pravdu jsem uviděl.
Čtěte zde:
https://krize15.cz/zpravy/clanek/probehl-hard-fork-segwit2-ale-pozor-na-to

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66705.81
ETH 3626.46
USDT 1.00
SBD 2.93