Nový

in #cesky5 years ago

Jsem tu nový tuhý dřevo,
Mám prý ale básní střevo.
Dám Vám sem pár rýmů,
vyděláme hodně steemů...

Zdravím všechny, doufam ,že mi když bude třeba poradíte...

Děkuji Všemza přijetá do komunity..

Toník

Sort:  

Něco bych ti napsal, ale mám jen rýmu, tak si dáme jenom trochu !BEER -u.
Někdy jsem pěkný trdlo, dávám na potkání !trdo, aby se ti do peněženky pěkně tokenu hrnulo.
Více na https://steem-engine.com budiž z tebe kryptobaron.

Congratulations @xlisto, you are successfuly trended the post that shared by @poeta01!
@poeta01 got 0.04476600 TRDO & @xlisto got 0.02984400 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

vítej v česky
!BEER

View or trade BEER at steem-engine.



Hey @poeta01, here is a bit BEER for you. Enjoy it!

View or trade BEER at steem-engine.



Hey @poeta01, here is a bit BEER for you. Enjoy it!

Ahoj, určitě ti poradíme. Někteří dokonce i s teorií verše, prozódií a podobně, bude-li to padat na úrodnou půdu.

Snad se tu budeš dobře bavit :)

Vítej na Steemitu a užívej si jeho možnosti ;)

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58833.91
ETH 3155.94
USDT 1.00
SBD 2.44