You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moje začátky - nový článek v nové rubrice bohatství

in #cesky6 years ago

Věř a bude To dáno :-). Pokud víš proč chceš být bohatý a uvěříš, že je to možné, tak se tak i stane. Já jsem začal podobnou cestu v 15ti letech, kdy jsem si uvědomil, že chci být “lepší”. Nečetl jsem toho tenkrát o tomto tématu moc, ale nějak povědom jsem začal s afirmacemi. Každý den jsem si říkal, že jsem úspěšný, bohatý, respektovaný, vlivný, šarmantní...

Děkoval jsem Bohu, že jsem šťastný a úspěšný, že se mi daří a že mi přeje štěstí...

A děkuji mu do teď.

Můj život se rychle měnil a připomínal pohádku :-).

K tomu je ale potřeba vydržet v pozitivním myšlení. Stalo se mi, že mi umřel otec, děda, rozvedl jsem se a přišel o hodně.

Pak jsem si to zase uvědomil :-)

Posted using Partiko iOS

Sort:  

Souhlasím, taky jsem v patnácti chtěl být lepší a nic dalšího mě moc nezajímalo. Prošel jsem si top shit věcmi, které mě posilnily, pak jsem řadu let posiloval sebe i svůj charakter, několik let jsem pracoval s afirmacema a asi na rok jsem dosáhl něčeho, co by se dalo označit jako meditace 24/7. A pak někdy v letech 2015 - 2017 jsem konečně dospěl do bodu, kdy jsem přestal dětinsky odmítat peníze :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63252.26
ETH 2662.75
USDT 1.00
SBD 2.79