Reakce na obvinění od @grimmyx a „referendum“ o mém dalším (ne)působení v české komunitě (Czech language only)

in #cesky6 years ago (edited)

Hezký den vespolek,

Včera bylo proti mně vzneseno několik obvinění uživatelem @grimmyx v diskusi pod tímto článkem od @krakonos, ke kterým bych se touto cestou rád vyjádřil.

Podle @grimmyx svou činností zneužívám fond odměn, zahlcuji českou trending stránku a publikuji příliš krátké a nekvalitní posty s fotografiemi, které si může kdokoliv sám najít na Google Images (kdyby snad náhodou někoho zajímaly). Takže jsem, podle jeho slov, takový český Haejin (pro ty, kdo nevědí - Haejin je jedna z nechvalně proslulých steemiťáckých velryb známá nejrůznějšími nekalými a neetickými praktikami).

Takže, milý @grimmyx, dovol pár krátkých vět…

Co se nestandardně velkých upvotů u mých postů týče, tak věz, že je to v první řadě odměna za práci, kterou odvádím pro jiný účet než ten můj. Už jsem tu několikrát psal, že pomáhám se správou účtu czechglobalhosts. Nebudu tady vypisovat, co konkrétně dělám, ale můžu říct, že se jedná o spoustu hodin práce každý den, 7 dní v týdnu. Už dva měsíce jsem neměl jediný den volna, to jen pro tvou informaci.

Toto pracovní vytížení je mimochodem také hlavním důvodem toho, proč se nemůžu věnovat svým vlastním postům tak, jak bych sám chtěl. Věř, že coby freelance writer s letitou praxí svedu i delší a kvalitnější posty, než ty co sem většinou dávám. I tak si ale nemyslím, že se jedná o takový brak, jak naznačuješ. O tom podle mě mj. svědčí i to, že už několik mých postů bylo vybráno do digestů (výběr nejlepších prací) různých kurátorských služeb.

Co se narážky na ty fotky týče, tak pak opravdu nevím, co tady na Steemitu pohledávají všichni ti skvělí fotografové. Proč tady ukazují nějaké fotky, když máme přece Google Images a každý si může libovolný obrázek najít tam, no ne? Asi ti nemusím říkat, že tentýž princip by šel aplikovat na jakýkoliv typ contentu tady na Steemit. Ty nejčastěji píšeš o počítačových hrách, že? A proč prosím tě? Je na internetu málo webů, které se tomuto tématu věnují? Každý si přece může najít recenzi hry, která ho zajimá, tam, ne?

A na závěr poznámka k tomu mému používání tagu #cesky. Respektuji tvůj názor, že si nepřeješ, abych pod tímto tagem nadále psal. Nicméně česká komunita nejsi jenom ty, takže bych tímto rád požádal o vyjádření i všechny ostatní aktivní členy. Dejte mi, prosím, vědět do komentářů, jestli i vy máte pocit, že mé příspěvky pod tag #cesky nepatří, že ho zahlcují atp. Bude-li to přání většiny, dobrovolně a bez jakékoliv negativní odezvy tento tag přestanu používat a budu psát už jen pro své anglicky mluvící obecenstvo. Rozhodně nejsem typ člověka, který by se mstil vlaječkami nebo čímkoliv jiným. Ani tobě za tvá (podle mě křivá) obvinění, @grimmyx.

(Ještě poslední dodatek, když tak bedlivě sleduješ mé aktivity tady na Steemitu, tak sis určitě všiml, že většinu svých odměn cpu do SP, abych mohl pomáhat růst dalším členům této platformy, včetně českých uživatelů.)

Děkuji za pozornost a poprosím vás všechny ještě jednou o vyjádření ohledně toho, zda sem mám nebo nemám dále přispívat. Budu to respektovat.

U5dqoqTB9XW2tzXht2VWwcGM3e2TjCb_1680x8400.png

(úvodní fotku pro post jsem ukradl @godfish, doufám, že mi to odpustí :)

Sort:  

Fotky určitě vkládej dál. Neupvotuji ti všechny, protože je tu mnoho článků a chci také podpořit ty, ale mě prostě jen tak nenapadne sednout si k googlu a vyhledat si tam třeba kubánky vyznávající víru Santeria. :)

Tvé fotky se mi líbí a doprovodný text většinou dostačuje.

Ano asi si umím představit hodnotnější příspěvky, ale také si myslím, že Steemit není jen o tom, aby tady vznikaly "učebnice" a umělecká díla. Lidé přeci dnes platí třeba za různé časopisy, které nemají žádnou dlouhodobější nebo literární hodnotu, ale prostě si u nich čtenáři odpočinou.

Každý ať si píše co chce, je na čtenáři, zda to je pro něj hodnotné, či nikoli.

Tag "cesky" používej dál. Naopak si myslím, že nám třeba tvé více hodnocené články uživatelem czechglobalhosts pomohou, nečeský uživatel se jen tak na tag "cesky" nepodívá. A nevím jak ostatní, ale já si články pod tagem česky řadím dle toho, jak byly vloženy, nikoli podle toho, jak jsou hodnoceny. Takže nevídím problém v tom, že jsou ty tvé navrchu.

Co se týče upvotu na každý tvůj příspěvek od @czechglobalhosts. Do toho nevidím, proto nemohu objektivně hodnotit. Sama jsem získala upvoty od donkeyponga a to zrovna na texty, které si takové hodnocení nezaslouží. Donkeypong to bere jako podporu české komunity. Jsem za to šťastná, ale je to správné?

Myslím si, že žádný systém nemůže být dokonalý. Vždy se najde nějaká cesta, jak jej zneužít/využít. A je pak už na každého pohledu na věc, co je pro něj ještě opodstatnitelné a co nikoli. Stejně tak Steemit má své klady a zápory.

Síla hlasu s sebou nese moc. Na tom je tato platforma založena. Pokud se @czechglobalhost rozhodl, že ji využije k tomu, aby odměňoval @phortun, ať již za odvedenou práci, či nikoli, pak je to jeho volba.

Stejně tak, pokud se nějaká velryba rozhodne, že si bude upvotovat vlastní posty, nic s tím neuděláme.

Je to prostě součást této platformy. Takové obchodní podmínky.

A my se můžeme každý rozhodnout, zda nám to za to stojí či nikoli.

Díky za vyjádření a několik zajímavých úvah. V podstatě souhlasím se vším, co jsi napsala. Jen pro upřesnění dodám, že ten velký upvote dostávám jednou denně, ne na každý post. Většinou ale publikuju vlastní post jen jeden, takže to tak vypadá, uznávám.

Myslím si, že je to asi jedno, jak často by to bylo. Musíš si sám zhodnotit ve svém svědomí, zda to, co děláš pro Steemit je v rovnováze s tím, co od Steemit dostáváš ... pokud ano, pak je to v pořádku, pokud ne, pak je to jen na tvém svědomí, já to hodnotit nebudu. Jak jsem napsala, nevidím do toho a nemám dostatečné znalosti o tom, jak to tu vše funguje, abych to byla vůbec schopná to zhodnotit.

Jediné, co mohu hodnotit jsou tvé příspěvky a ty se mi líbí. Snažím se přečíst všechny články pod tagem cesky a upvotuji ty, které mají podle mě nějakou hodnotu. Kdybych to brala vážně, musela bych přestat dávat takovou pozornost pouze českým a slovenským článkům a musela bych se přesunout pod jiné tagy, které mě zajímají, protože tam bych našla články, které jsou mnohem přínosnější a je nad nimi mnoho práce. Protože se tu dají nalézt i opravdové skvosty. Sem tam se o to pokusím se k nějakému dobrat, ale bohužel to vůbec není lehké. Ten systém tu je prostě tak nastaven. Muselo by to tady fungovat celé úplně jinak, aby byly opravdu dobré články řádně ohodnoceny. A myslím si, že to, jestli budeš hodnocen jak jsi, nebo ne, na tom nic nezmění.

Ahoj! Odpovídám na Tvou otázku. Tvé příspěvky pod tag cesky patří. Taky se k tomu zítra vyjádřím článkem... I k @pipiczech a @grimmyX . Mimochodem tohle jsem napsal před 23 dny.
https://busy.org/@krakonos/zakony-lidske-tlupy

Díky za názor Krakonoši. Věříš, že jsem si na ten tvůj článek, když jsem včera četl ta jeho obvinění, vzpomněl? :)

Jo jo, asi máš na stole kouli..není to poprví, co jsi se se svými předpovědmi trefil:-)

To víš, my křesťani dostaneme informaci vždycky jako první...

Loading...

Kazdy ma pravo psat co chce a kdyz pise cesky, taky pod tagem cesky. Jak pisou jini: kdyz se to nekomu nelibi, nemusi to cist. Proc si zatezoval hlavu takovymi malickosti - zivot muze byt tak krasny.... Ja si preji, aby kazdy z vas vydelaval dost, aby to stacilo pro stastny zivot. A to je jedno, jestli to bude na steemitu nebo nekde jinde - hlavne, aby vas to co delate tesilo.

Moudrá slova. Díky.

Myslím si, že do naší komunity patříš. Od toho jsou tu hlasy, aby lidé vyjádřili, co se jim líbí a co ne. Pokud se někomu něco nelíbí, nemusí to číst ani pro to hlasovat. Nikdo nemusí hlasovat pro všechno. Když se mi článek líbí, dám hlas, když ne, tak ho nedám. Jak jednoduché. Všechny zde nechávám žít a pokud se mi někdo nelíbí, tak ho nesleduji. Sleduji lidi spíše než tagy. Fandím komunitě, ale pokud mi z ní někdo nesedí, což není tvůj případ, tak pro něho nehlasuji.
Není dobré se tu vzájemně napadat. Škodí to ve výsledku všem. Nenávisti a závisti je dost jinde. Prudiče ignorujte a ty schopné podporujte. Jen tak bude dobro posilovat.

Díky za vyjádření.

Chvilku tu nejsem a.......taková vřava. Jelikož jsem v práci, nemám čas psát romány. Nejvíce se ztotožňuji s komentem @kaczik.

Tag #cesky přece vzniknul, aby česky píšící uživatele spojoval a ne dále rozděloval. Tady by k tomu výborně seděl článek od @krakonos o rozdělení Československa. Je nás tady hrstka a když se budeme dále štěpit, dopadne to ....víte jak. Koneckonců proč jsou malé rybky v moři v hejnu? Všude na světe zvířata tvoří stáda jako ochrana před predátory.
Jen zopakuji. S tagem #cesky je podmínka používat český jazyk, bez ohledu na počet slov a ta splněna byla.

Co se týká upvotů. Tehdy jsme nikdo nic nenamítali. Osobně nyní nemám taky námitky. A kdyby jo, tak stejně s tím nic nenadělám, i kdybych se na klávesnici stavěl. Jestli je to morální či nikoliv, mi nepřísluší soudit.

Ovšem je zde vidět typická česká vlastnost. Máme ve vlastních řadách velrybu a přesto @pipiczech musela žádat podporu z druhého konce světa. Zajímavé, že? Ale opět, nic s tím nenadělám, i kdybych si enter rozšlápl.

Jono, to máš fakt, ta velryba má 92. nejsilnější hlas na celém steemitu. Ovšem nás upvotuje nějaký cizinec, co s náma nemá nic společného a ani nerozumí naší řeči. Dělá to jen pro to, aby tahle platforma dál rostla a nestalo se to, že za rok budeme zase spamovat facebook. Respekt takovým lidem...

Díky za názor, taky by mě štěpení naší (stále ještě poměrně malé) komunitky mrzelo. Ale jak říkám, určitě tu nechci zaclánět, bude-li to tak většinově vnímáno.

No a i jsou tady cizincu jako ja ktery rozumeji cesky, mohli bychom taky pouzivat tag "cesky", ze jo? Mel bych asi zlepsit jestli chci ucastit moc tady v cestine :) Czechglobalhosts a phortun jsou asi nejuspesnejsi cesi na Steemit, tak ostatni maji zavest .. je cesky character nakonce ... podle me banalni posty jsou ztratu casu a nelibi se mi kdyz lidi maji uspech s tym, ale je vsude na Steemit, nejen ve ceska komunita. Nevim jak to resit, ale nadavat o ostatnim neresi nic nakonce ....

Určitě používej tag cesky! Já se vpodstatě učim anglicky každym svým článkem :) a bohužel mnoho "nejúspěšnějších" lidí si steem power nakoupila, když byl steem hodně dole. A s velkou mocí přichází velká odpovědnost :)

Odpovednost, ano, ale jenom sam pro sebe, to se zda. :)

Videl jsi ten post?
https://steemit.com/steemit/@bbilgin/why-is-it-idiotic-to-abuse-the-reward-pool-of-steemit

Hlavny napad je, ze kdyz lidi delaji hodne posty za den a jenom fotky a takovy banalni veci abych mohli hlasit jen pro sebe nebo vymenit penize s koamosi aby mohli myt vetsi zisk, nakonce hodnota Steem znisi .. tak je rizika, ze skonci cely system. Ale jen pro dneska, maji velke cisla, ale znici cela komunita nakonce.

Treba by bylo lip kdybych psal v anglictine, ale doufam ze je alespon trosku rozumitelny. : )

tyjo, ale dobra cestina!

Je to tak, neuvědomují si to a nebo je jim to fuk a čeština fakt pěkná! Je to jeden z nejhorších jazyků :D

Ahoj, já tvé češtině rozumím a za sebe říkám, ať do "cesky" klidně píšeš ;)

Nenech se odradit od psaní česky. Mě se taky zrovna objevilo u jednoho příspěvku, že nepoužívám vlastní fotky a jsem blacklisted z contestu :) Beru to jako snahu o odstranění jednoho kvalitního soupeře. Naštěstí mám ke všem originál data.

Díky. Jinak tohle se mi taky stalo, který contest to byl? Většinou stačí pořadateli ukázat, že jsou ty fotky tvoje (v mém případě našel jejich bot mé vlastní fotky na Shutterstocku) a z blacklistu tě odstraní ;)

Prozatím děkuji za všechny reakce. Odpovím večer (mého času). Byl bych rád, kdyby se opravdu vyjádřilo co nejvíce lidí.

@grimmyx a nikoliv @grimyxx. viz.
cituji: "Rozhodně nejsem typ člověka, který by se mstil vlaječkami nebo čímkoliv jiným. Ani tobě za tvá (podle mě křivá) obvinění, @grimyxx."

Díky, opraveno. Svůj názor nepřidáš?

Premyslim a premyslim a zda se, ze nazor nemam. Chapu "obe strany sporu". Chapu jejich pohnutky. A povazuji za logicke ze to obe strany berou tak jak to berou. Presto se nedokazu priklonit na zadnou stranu.
Tebe @phortun mam ve sledovanychh (follow) - patrne to znamena ze tve prispevky chci videt ve svem feedu... Svete div se, i @grimmyx jsem si pridal do follow protoze me vcera zaujal (ackoliv follow dostal az ted) - patrne jsme to udelal proto ze jsme jej chtel tez mit ve svem feedu.
Prilis pak tedy nerozumim tomu ze bych snad mel nejak vyhranit svuj nazor.
Pokud tebe @phortun snad pohorsi ze chapu pohnutky @grimmyx a vobracene tak je mi panove lito. V tomto nebudu ani horny ani studeny a zustanu si vlazny.
Trending v podstate nepouzivam, jen "new" a "hot" a oba vas sleduju, toz tak... rozmotavam to rozmotavam, az je to asi nakonec zamotane tak z emi nikdo neporozumi...

Rozumím a děkuji za vyjádření. Značím si tě do kolonky "nerozhodnutý" :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 58557.01
ETH 2992.97
USDT 1.00
SBD 3.74