You are viewing a single comment's thread from:

RE: Výlet loďou na delfíny. Bol som šťastný, že som žiadne nevidel

in #cesky6 years ago (edited)

Jo to znám... stejně tak se mi dělá zle i třeba na houpačce - o kolotoči ani nemluvím :D Máme holt citlivější vnímaní rovnováhy, je to nějaké centrum v mozku... Jediné dva dopravní prostředky, ve kterých mi nebývá zle téměř nikdy, jsou vlak a letadlo.

Sort:  

No jasné, na kolotoč som úplne zabudol. :D Na ten už tiež nikdy nevkročím (a to hovorím o obyčajnom retiazkovom kolotoči, kde aj malé deti chodia :D). Ja mám zas vlak v pohode. Takže ale máme to dosť podobné. :D

Však vlak mám v pohodě i já :)) Řetízkáč je čiré zlo, vydržím tak dvě otočky a konec :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65885.06
ETH 3440.60
USDT 1.00
SBD 2.65