You are viewing a single comment's thread from:

RE: Had jako mazlíček část 1

in #cesky5 years ago (edited)

Super článek, díky za něj. Já v minulosti choval všechno možné - od krabů až po strašilky, ale čím jsem starší, tím víc dávám přednost pozorování zvířat ve volné přírodě. Už bych prostě neměl to srdce je držet někde zavřené, byť zahrnuté péčí a láskou...

Momentálně žiju v Mexiku, kde jsou našimi favority leguáni :) Jsou tu doslova na každém rohu a jsou to takoví pohodáři, že se občas nechají krmit z ruky a fotit z bezprostřední blízkosti :)

IMG_20171116_140629.jpg

Ještě taková rada - pokud používáš jiné fotky než vlastní, snaž se brát ty s licencí pro volné šíření. Najdeš je přes tento vyhledávač https://oldsearch.creativecommons.org/ I tak ale uváděj zdroj ;)

Sort:  

Nejkrásnejší Rikísek:)💙

Zrovna tato je můj vlastní miláček :D Ale jinak díky za info.... Leguáni jsou nádherní... sám nad ním uvažuji ale chtěl bych ho na volno, jde to tak... jen mu musím i tak zařídit terárium kde se může slunit atd podle své nálady. Moje bývalá profesorka jednoho měla ve své půdní vestavbě. A většinu času trávil lezením po trámech :D

Jo no, pozoruju je tady už dva roky a zrovna oni moc toho pohybu nepotřebují :D Ale jak říkám, mám ohledně chovu jiných mazlíčků než psů a koček, takové vnitřní morální dilema. Při současném nomádském způsobu života, kdy měníme adresy, města i země pobytu velmi často, to ale řešit nemusím, protože takhle nemůžu chovat ani rybičky :D

to chápu no

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62596.54
ETH 2433.64
USDT 1.00
SBD 2.65