Vítej v #cesky

in #cesky6 years ago

Poslední dobou to vypadá jako když se zvedá tsunami. Za ty dva roky na jejich počátcích u tagu #cesky můžete hledat @godfish/e jsme se stali celkem aktivní komunitou. Zvládli jsme uvítat spoustu členů a taky na spoustu zapomenout. Někteří nám opravdu chybí jako třeba @pipiczech, která jeden čas pro českou komunitu zajišťovala velice silné hlasy od @donkeypong. Dnes už máme vlastního hlasovacího robota od @tazi/ho, sice mu do několika dolarových hlasů zbývá ještě kus cesty ale je tu a hlasuje. :) Dokonce jsme měli jeden Steemití sraz u Hostivařské přehrady. Myslím že někteří z nás už se tak nějak znají ze svých článků a tak se těším jak se to tu bude rozrůstat. Třeba se i podaří udělat druhý sraz.

Ostatně jedna otázka pro nováčky mě napadá. Jak jste se tu ocitli?

Jinak samo sebou Steem je celkem dost komplikovaná věc, některé věci mi daly docela dlouho zabrat než jsem je nějak uchopil a to jsem v kryptu od roku 2011. Takže se nebojte zeptat. Jinak je napsáno celkem dost návodů i v česky. Myslím že se jich dost dá najít pod tagem #navod.

Takže ať vydržíte, protože pokud chcete být každodenní pisatel a čtenář, tak to vyžaduje odhodlání, čas a výdrž a někdy se může zdát že vás to úplně sežere, něco jako steemití vyhoření. :) Takže to nepřehánějte. Jinak když zrovna žádná múza nepoletí kolem tak tu máme #tematydne na které se dá napsat i více či jeden článek. Sem tam nějakou soutěž a snad @tazi zase najde čas na #fototema.

Ostatně mě to těší ještě z jiného úhlu a to úhlu pohledu na používání krypta. A jestli to takhle s tím růstem nováčků půjde dál tak za chvíli už nějaké to krypto bude mít snad každý. :)

Sort:  

Slušně se rozrůstáme, to je jedině dobře. Teď už jen vytrvat ;-)
@pipiczech každopádně svůj účet stále používá, i když tak trochu pasivně ;-)

Třeba má jen méně času nebo prostě momentálně jiné priority, kdo ví.

Nejspíš jo. Každopádně je lepší pasivní využívání účtu, nežli žádné ;-)

Klidně bych svolal sraz pro komunitu z Jižní Moravy, pokud by byl zájem. Třeba by pár lidí přišlo :-)

no tak to udělej, to by bylo super :)

Je nás tu více z Jižní Moravy? :) já tu jsem teprve chvíli, takže většinu z vás neznám ani virtuálně, ale časem, proč ne. Musím hlavně konečně napsat nějaké představení, snad se k tomu o víkendu dostanu. :)

jojo, jednou jsem to tak nějak už naťukával kdysi, ale nikdo se nechytl, tak třeba v únoru něco vymyslím

Když se ptáš jak, ocitl jsem se tu tak, že jsem absolvoval přednášku o kryptu, kde byl zmíněn Steem. Zaujalo mě to jako kultura, nehledám tu dvakrát velký zisk, líbí se mi idea. @vanaheim je tu na doporučení mého bráchy, kterému jsem síť ukazoval. Jinak myslím, že šířením dobrého mínění můžeme růst téměř exponenciálně.

tak to je super, že jsi někoho přitáhl :)

Doufám, že díky čím dál menší atraktivitě FB, Insta apod se bude komunita rozrůstat.
Jinak já byl hrdým majitelem asi 35 Steemu už od konce roku 2017. Měl jsem tušení o co jde, ale moc jsem do toho nezabrušoval (jak by řek Míla Rozner), každopádně aktivně jsem se připojil až na základě nějakého článku od Kryptomagazinu, nebo Cryptokingdom, teď si nejsem jisty 🙂.

super takže články někde jinde je třeba napsat :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64373.04
ETH 2775.53
USDT 1.00
SBD 2.66