Soutěž :)

in #cesky7 years ago

soutěž.jpg

Tak jsem trochu spustil reklamu na ten můj článek :) by mě zajímalo jestli je teda vidět :)

Takže první kdo ji uvidí a do komentáře tady přidá Printscreen stránky tak vyhrává 1SBD
Ostatní pak už za to stejné dostanou každý 0,1SBD

A jak ji poznáte? No je naní nadpis mého článku:
https://steemit.com/cesky/@petrvl/proc-byt-na-socialni-siti-ktera-vam-za-vase-prispevky-nic-neplati

PS: doufám že už tu není milión Čechů a já se pak nedoplatím :D

Sort:  

Jdu hledat...

to není moje reklama :) ale super link je na FB máš 0,1 :)
Rozesílat budu až třeba za týden až to odpískám :)

Dík. Tak jdu ještě hledat...

Už nejsem nejrychlejší... Tak mě tam máš pod plným jménem jako první komentář. Nikdy jsem svoji totožnost programově neskrýval...

Teda, moc lidí se neúčastní, nebo je Tvá reklama hodně utajená...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63824.30
ETH 3420.53
USDT 1.00
SBD 2.54