You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moje inspirace uměním

in #cesky6 years ago

jj jsi u toho krakonoš, ale ten chytrej telefon a mobilní krypto peněženku si budeš muset stejně pořídit jestli chceš být opravdu u toho :)

Sort:  

Chytrej telefon mám. Že na něm nemám zapojenej internet, to je zas jiná věc. Až budu muset mít kryptopeněženku, tak si ji udělám. Ale proč se tím mořit dopředu? Vývoj stále postupuje. Čekám na absolutně blbuvzdornou kryptopeněženku v češtině pro technické ignoranty.

no blbuvzdorné to už je, ale pravidla bezpečnosti se nezmění... je dobré si to odskoušet s malýma částkama třeba za kafe nebo tak aby pak člověk neztratil velkej obnos... protože prostě vždy budeš ten kdo je banka a tak tedy svoji bezpečnost musíš hlídat sám... jinak net není problém většina kaváren má wifi :)

A ty si fakt myslíš, že já vím, jak se na tu wifinu ze svého mobilu připojit? Doma jsem si to nastavil, když mi odešel harddisk na PC. To byl stav nouze. Ve stavu nouze toho zvládnu hodně. Ale když nemusím...

no myslím že to umíš jak říkáš když chceš :) ale třeba jestli někdy bude steem sraz v polis tak ti stím pomůžeme :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62613.64
ETH 2438.01
USDT 1.00
SBD 2.67